Albo seks, albo alkohol

Bardzo nam przykro, drogie panie, ale to już koniec z przystojniakami zachwalającymi alkohol - napisał brytyjski "The Times".

Nie będzie już George'a Clooneya sączącego martini czy Brada Pitta z butelką piwa.

Reklama

Mężczyźni występujący w reklamówkach nie mogą być atrakcyjni seksualnie - zarządził Brytyjski Komitet do Spraw Praktyki Reklamowej.

Zaleca się, aby najlepiej byli to osobnicy łysi z nadwagą i w średnim wieku. Chodzi o to, by zerwać z zasadą ukrywającą się pod hasłem "sex sell", czyli seks sprzeda wszystko.

Ale co w takim razie z Jackiem Nicholsonem, Brucem Willisem czy Seanem Connerym? Czy w oczach kobiet rzeczywiście uchodzą za nieatrakcyjnych? - pyta retorycznie "The Times".

Dowiedz się więcej na temat: times | seks | The Times

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje