"Bar" numer 4

"Bar - złoto dla zuchwałych" - taki tytuł będzie nosić czwarta edycja popularnego programu, która rozpocznie się 29 lutego. Transmisje z widowiska, w którym wezmą udział m.in. gwiazdy "Big Brothera", będzie można oglądać na antenie telewizji Polsat.

Czwarta edycja "Baru" ma być wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii widowisk telewizyjnych w Polsce, w jednym programie pojawią się popularni i lubiani bohaterowie wszystkich realizowanych dotąd w naszym kraju programów typu reality-show.

Reklama

"All Stars", bo tak będzie nazywała się ta 16-osobowa grupa, przez osiem kolejnych tygodni pojawiać się będzie parami w "Barze".

Kandydatami do grupy są między innymi Piotr "Gulczas" Gulczyński, Klaudiusz Sevkovicz i Agnieszka "Frytka" Frykowska.

Nagrodą w "Barze - złoto dla zuchwałych" będzie góra złota, czyli kilka kilogramów cennego kruszcu. Otrzyma ją ten, kto wytrzyma ostrą rywalizację w grupach i zyska największą przychylność widzów.

Program będzie odbywać się w nowym miejscu, Kępie Mieszczańskiej, niedaleko wrocławskiej starówki. Podobnie jak poprzednie edycje, także nową poprowadzi Krzysztof Ibisz.

Uczestnicy wybrani zostaną w drodze castingu, tym razem z ponad 25 tysięcy chętnych. W ciągu kilkunastu dni trwania przesłuchań wybrana zostanie grupa 14 osób, które rozpoczną rywalizację.

Ich zadaniem będzie nie tylko codzienna praca w lokalu, lecz przede wszystkim zdobywanie sympatii i zaufania kolegów i widzów.

Oczywiście wszystko będą rejestrowały kamery i mikrofony.

Podczas czwartkowych programów na żywo, przyznając sobie plusy i minusy, wybierać będą spośród siebie najbardziej i najmniej lubianego uczestnika. Ten, który zdobędzie największą ilość minusów, zostanie automatycznie nominowany, jako jedna z dwojga osób, do opuszczenia programu, czyli w sobotę usiądzie na jednym z Gorących Krzeseł.

O tym, kto zasiądzie na drugim krześle, zdecyduje uczestnik z największą ilością plusów. Jednak ostatnie słowo, jak zwykle, będzie należało do widzów, którzy w głosowaniu ostatecznie wyeliminują jednego z rywalizujących.

Dowiedz się więcej na temat: złoto | edycja | złoto

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje