Droga reklama z Nicole Kidman

Aż trzy miliony dolarów trzeba było zapłacić Nicole Kidman za pojawienie się słynnej aktorki w reklamie perfum Chanel No5. Według opinii, będzie to jeden z najbardziej lukratywnych kontraktów reklamowych w 2004 roku.

W filmie, który pokazany zostanie po raz pierwszy pod koniec 2004 roku na ekranach kin, 36-letnia Nicole ma być ubrana dostojnie niczym księżna Diana, a otaczać ma ją chmara paparazzich.

Reklama

Potem aktorka ucieka przed nimi wbiegając po spiralnych schodach jednego z nowojorskich budynków.

Jest też scena miłosna, w której Nicole całuje się brazylijskim aktorem Rodrigo Santoro. Na końcu zaś Kidman wychodzi z budynku mając na szyi wisiorek z symbolem perfum.

Reżyserem spotu jest nie byle kto, bo Baz Luhrmann, który jest twórcą obrazu "Moulin Rouge", za który Nicole była nominowana do Oscara.

"Nicole została wybrana, ponieważ reprezentuje sobą wyjątkowe standardy elegancji" - powiedział rzecznik firmy Chanel.

WENN
Dowiedz się więcej na temat: chanel | reklama

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje