Reklama

Laura Łącz twarzą kosmetyków CELIA

Laura Łącz została twarzą kosmetyków pielęgnacyjnych marki CELIA. Aktorka, znana z licznych ról teatralnych i filmowych oraz popularnego serialu "Klan", użyczyła swojego wizerunku do kampanii reklamowej pod hasłem: "CELIA. Pokolenia pięknych Polek".

Celem kampanii jest zbudowanie nowego wizerunku marki CELIA oraz utrwalenie w świadomości pań nowego, pielęgnacyjnego oblicza tej polskiej marki, znanej od pokoleń z kosmetyków do makijażu.

Aktorka doskonale wpisuje się w filozofię tej znanej Polkom już od blisko 50. lat polskiej marki kosmetycznej, skierowanej głównie do kobiet dojrzałych. Kampania zakłada też utrwalenie w świadomości Polek faktu poszerzenia marki, znanej dotąd z kosmetyków do makijażu, o kosmetyki pielęgnacyjne. Nowa seria kolagenowa CELIA, skierowana dla pań po 40. roku życia, pojawiła się na rynku w lutym 2008. W jej skład wchodzą 4 kremy do różnych rodzajów cery oraz mleczko, tonik i maseczka.

Reklama

- Zależy mi przede wszystkim na tym, aby kosmetyki były skuteczne. Jeżeli chodzi o kremy, jestem bardzo wymagająca i sceptyczna. Kremy Celii są dokładnie takie, jak obiecują! Okazały się znakomite, sprawdzają się doskonale zarówno na dzień, jak i na noc, w dodatku mają bardzo przyjemny zapach.- mówi Laura Łącz.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: aktorka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy