Po odstawieniu tabletek

Od 5 lat brałam harmonet. Teraz mam 7-dniową przerwę po skończonym okresie. Zaczynam starania o dzidzie. Pytałam wielu lekarzy i każdy mówił, że największe prawdopodobieństwo zajścia w ciążę jest w pierwszych miesiącach po odstawieniu tabletek i nie mają wpływu na płód, ponieważ wydalane są z organizmu po dobie. Jak często się zdarza, że po harmonecie występują cykle bezowulacujne i czy to jest faktycznie prawda ze w pierwszym miesiącu najłatwiej zajść w ciążę.

Krótka odpowiedź - to co piszesz to prawda. Może dojść do hyperstymulacji jajników i do dojrzewania większej liczby komórek jajowych niż fizjologiczna - jedna. Zatem zrób lepiej miesięczną przerwę. Pozdrawiam.

Reklama

Lek. med. ginekolog-położnik Bartłomiej Golański
Zadaj pytanie naszemu ekspertowi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje