Sportowo, ale w szpilkach

W byłej hali produkcyjnej FSO na Żeraniu Puma pokazała nowy styl ubierania się oparty na własnej kolekcji, prezentując nowe trendy w stylu życia, które obowiązywać będą wiosną i latem 2004 roku.

Na niestereotypowych konstrukcjach, podczas sześciu odsłon kolekcji, tancerze, aktorzy, zawodowi modele oraz street models ("ludzie z ulicy") przedstawili prekursorskie style w sporcie, modzie, kulturze, muzyce i życiu codziennym lansowane przez firmę Puma.

Reklama

Nowe kolekcje tej firmy adresowane są do ludzi młodych, z wyobraźnią, dla których liczy się końcowy efekt, czyli ciekawy sposób zestawienia części stroju i niezależny sposób bycia.

ITALIA - kolekcja dla kobiet i mężczyzn, łącząca innowacyjny styl i sportowy know-how z włoską elegancją. Składają się na nią stroje piłkarskie, treningowe oraz codzienne.

MAHANUALA - kolekcja dla kobiet stworzona specjalnie do ćwiczeń jogi oraz kontemplacyjnych wykorzystujących techniki medytacji. Powstała w oparciu o miękkie materiały (bawełna), delikatne wzornictwo i pastelowe kolory różu, beżu, błękitu i bieli. Słowo MAHA jest skrótem od angielskich słów i oznacza: "ruch otwiera umysł".

ANTITASTE - ta kolekcja silnie odwołuje się do klimatu lat 90. i adresowana jest do tych, którzy chcą wyprzedzać trendy. Antitaste burzy tradycyjne zestawienia w modzie, dopuszczając zestawienie rzeczy, których dotąd nie łączono, np. sportowej czarnej kurtki lub dresowych spodni ze złotymi szpilkami.

LIFESTYLE - inspirowana duchem wielkiej metropolii, imprez klubowych, kultowych gadżetów. Dla wszystkich, którzy chcą się czuć komfortowo i jednocześnie codziennie trendowo wyglądać.

MOTORSPORT - lifestylowa kolekcja butów, tekstyliów i akcesoriów zainspirowana Formułą 1. Podeszwy w butach z tej kolekcji wykonane są z odpornej na olej, antypoślizgowej gumy.

JAMAICA - kolekcja damska i męska inspirowana duchem Jamajki w czarno-żółto-zielonej kolorystyce. Nasycona tchnieniem niezależności odzwierciedla ducha Jamajki, kraju rozbrzmiewającego mnogością talentów, kolorów i barwnych osobowości.

Dowiedz się więcej na temat: Puma | trendy | puma | kolekcja

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje