Potencjał rynku ślubnego w Polsce - WedCamp

Nie da się ukryć, że branża ślubna przeżywa okres rozkwitu. Świadczą o tym nie tylko statystyki (szacuje się, że w 2018 roku ślub wzięło ok. 200 tys. par, a średni budżet wesela to 60 tys. zł, co daje 12 mld zł rocznie), ale również ogromny popyt na podwykonawców rynku weselnego. Powstaje mnóstwo nowych firm, co ma olbrzymi wpływ na jakość usług świadczonych przez wykonawców.

WedCamp
WedCamp.

Widząc potrzebę samodoskonalenia się, ale również potencjał firm działających w branży ślubnej, Katarzyna Michalska Wedding Planner postanowiła stworzyć event, który będzie nie tylko integracją najlepszych przedstawicieli branży ślubnej z całej Polski, ale przede wszystkim będzie budował relacje biznesowe i partnerskie branży.

WedCamp
WedCamp.

"Od lat obserwuję, jak w Polsce rozwija się biznes ślubny i jak wiele można jeszcze dla niego zrobić! Zmotywowana poszukiwaniem nie tyko kierunków jego rozwoju, ale przede wszystkim możliwości rozwoju jego przedstawicieli, powstał pomysł na WedCamp." - opowiada Katarzyna Michalska.

WedCamp
WedCamp.

Czym jest zatem WedCamp?

WedCamp to wydarzenie integrujące branżę ślubną.
WedCamp to zlot ludzi z pasją, kochających swój zawód. To spotkanie firm, dla których życie to praca, a praca to pasja.
WedCamp ... to spotkanie i event integracyjny, którego celem jest "poznanie swoich twarzy" i charakterów, a nie tylko logo firmy oraz imienia i nazwiska osoby, która ją reprezentuje.
To dwa dni wypoczynku i zabawy, w trakcie których będziemy angażować się w to, co kochamy i lubimy robić. Będziemy poszerzać swoje horyzonty, dzielić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, tworzyć trendy i wspierać siebie nawzajem.
To dla nas czas na odpoczynek, relaks, zabawę, rozmowy przy kawie, a przede wszystkim na poprawę jakości świadczonych usług.

fot. Bartek Płuska fotografia
fot. Bartek Płuska fotografia.

Czy to inicjatywa jednorazowa ... NIE!

WedCamp to wydarzenie cykliczne. Jego trzecia edycja odbędzie się 17 lutego br. w Turówka Hotel & SPA**** w Wieliczce. Weźmie w niej udział ponad 230 firm z całej Polski, co stanowi zaledwie 9% wszystkich zgłoszeń. Event się rozwija, zdobywa nowych sponsorów i partnerów. W tym roku do grona partnerów dołączyli: MINI Dobrzański, najstarszy dealer marki Mini Cooper w Małopolsce, który dwa lata z rzędu (2017 i 2018) uzyskał miano dealera roku - nasz motoryzacyjny sponsor wydarzenia pokaże, jak można wykorzystać stylowy samochód z charakterem w czasie przygotowań do ślubu; Wedding.pl, czyli największa platforma ślubna w Polsce, z której korzysta 100 tys. par młodych każdego roku; Fuji Polska, największy na świecie specjalista w dziedzinie fotografii i obrazowania , oraz nasz gospodarz Turówka Hotel & SPA****.

"Rok 2019 będzie rokiem naszej branży! Szybki jej rozkwit, wzrost potencjału rynku sprawią, iż będziemy nielicznym segmentem w Polsce, w którym jakość usług będzie się podnosiła z każdym rokiem" - mówi Katarzyna Michalska Wedding Planner.

.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas