Reklama

Gerber baby ma już 93 lata

Jej twarz może wydawać ci się znajoma. Chociaż pewnie nie zdajesz sobie z tego sprawy, widujesz ją często choćby kątem oka podczas zakupów w supermarkecie. Ann Turner Cook, której wizerunek wykorzystano w logo firmy Gerber, skończyła 93 lata.

W 1928 roku, nomen omen, raczkująca jeszcze firma produkująca żywność dla małych dzieci zorganizowała konkurs na ilustrację reklamową. Wśród zgłoszeń znalazł się niedokończony szkic autorstwa rysowniczki Dorothy Hope Smith. Artystka uwieczniła pięciomiesięczną wówczas córeczkę sąsiadów, Ann. Uroda dziewczynki i talent autorki rysunku zachwyciły komisję oceniającą nadesłane prace. Obrazek był nieskończony, ale właśnie w takiej nieco surowej formie spodobał się najbardziej. W 1931 roku słodka buzia Ann trafiła na oficjalne logo Gerbera.

Reklama

Jak po latach prezentuje się ambasadorka marki? Uroku nie straciła. Jej zdjęcia można zobaczyć m.in. na instagramowym profilu stacji CNN. Czarująca starsza pani to emerytowana nauczycielka i... autorka kryminałów.

W zeszłym roku twarzą kampanii reklamowej Gerbera został Lucas Warren, chłopczyk z zespołem Downa. Malec pokonał aż 140 000 kandydatów, bo tyle właśnie było zgłoszeń do corocznego konkursu fotograficznego.

Tytuł zdobyty przez malca oznacza, że na konto jego rodziców wpłynęła nagroda w wysokości 50 tys. dolarów, a sam Lucas przez rok pojawiał się w reklamach Gerbera i w mediach społecznościowych marki.

- Mam nadzieję, że będzie to okazja do rzucenia odrobiny światła na społeczność osób o specjalnych potrzebach i nauczy innych, że dzięki akceptacji i wsparciu niepełnosprawni mogą zmieniać świat, tak, jak Lucas - stwierdziła jego mama.

Pośród członków jury, które wybrało na ambasadora marki Lucasa, była też Ann. 


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy