Reklama

Grupa LEGO drugą najbardziej szanowaną firmą świata

Już po raz ósmy z rzędu Grupa LEGO znalazła się w rankingu Top 10 w corocznym badaniu RepTrak 100, przeprowadzanym przez Reputation Institute, utrzymując zaszczytne drugie miejsce.

Dziś Reputation Institute opublikował wyniki corocznego badania RepTrak 100. Grupa LEGO, tak jak w ubiegłym roku, zajęła drugie miejsce jako najbardziej szanowana firma na świecie w obszarze reputacji korporacyjnej.

- Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że grupa LEGO jest tak dobrze oceniana przez opinię publiczną. Miejsce w rankingu odzwierciedla unikalne idee i wartości marki LEGO, a także oddanie i zaangażowanie naszych pracowników każdego dnia, aby dzieci na całym świecie mogły bawić się klockami LEGO. Jesteśmy naprawdę zaszczyceni, że fani LEGO w każdym wieku darzą nas tak wysokim poziomem uznania - komentuje CEO Grupy LEGO, Niels B. Christiansen. I dodaje: Od kiedy 60 lat temu został opatentowany klocek LEGO, zobowiązaliśmy się inspirować i rozwijać budowniczych jutra. Nasz ambitny cel, aby dostarczać jeszcze większej liczbie dzieci doświadczeń płynących z zabawy klockami LEGO, nigdy nie był tak ważny i na czasie jak dziś. To nas napędza i powoduje, że cały czas jesteśmy w gotowości. Lecz to, co naprawę ważne w tym rankingu, kryje się głębiej. Mam na myśli fakt, że dzieci i rodzice z całego świata rozumieją i akceptują nasz cel, jakim jest wywieranie pozytywnego wpływu na następne pokolenia oraz dostarczanie dzieciom takich doświadczeń z zabawy, które pomogą im rozwijać umiejętności niezbędne w przyszłości.

Reklama

Badanie RepTrack 100 przeprowadzane przez Reputation Institute, ocenia reputację korporacyjną 100 firm i polega na ankietowaniu konsumentów w 15 krajach z całego świata pod kątem emocjonalnego postrzegania każdego ze 100 badanych przedsiębiorstw. Sondaż ocenia siedem obszarów ich działalności: produkty i usługi, innowacje, miejsce pracy, zarządzanie, działalność na rzecz społeczeństwa, pozycję lidera i wyniki.

- Grupa LEGO jest organizacją, która szanuje społeczną odpowiedzialność biznesu w każdym calu. W naszym badaniu RepTrack 100 uzyskała drugą pozycję, zdobywając 77,9 punktu. Jest jedyną globalną firmą, która otrzymała silny wynik w obszarze działalności na rzecz społeczeństwa i zarządzania  - mówi Stephen Hahn-Griffiths, Executive Partner i Chief Research Officer w Reputation Institute.

Top 10 2018 roku:

1. Rolex

2. LEGO Group

3. Google

4. Canon

5. The Walt Disney Company

6. SONY

7. Adidas

8. Robert Bosch             

9. BMW Group

10. Microsoft

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Lego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy