Reklama

KRONKIWONGI - Dziecięca kreatywność nie zna granic!

Jak rozwijać w dzieciach kreatywność i wyobraźnię? Wystarczy zestaw klocków i wolność tworzenia. Grupa LEGO zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców do zabawy Kronkiwongi, której celem jest celebracja kreatywności.


LEGO stawia sobie za cel rozwijać w dzieciach kreatywność i wyobraźnię. Aby pokazać, że ich fantazja nie zna granic, Grupa LEGO zorganizowała akcję Kronkiwongi. Dzieci otrzymały specjalny zestaw klocków w różnych kolorach i kształtach i zostały poproszone o stworzenie z nich konstrukcji według własnego pomysłu.

Do Kronkiwongi nie potrzeba instrukcji. Tego słowa nie można znaleźć w żadnym słowniku. Kronkiwongi nie da się zdefiniować. Jest to coś, co pojawia się w dziecięcej głowie, coś co można sobie wyobrazić, a potem zbudować.

Reklama

W serii trzech filmików, z których pierwszy został opublikowany w środę 29 kwietnia na fanapage’u LEGO na Facebooku, Grupa LEGO dzieli się rezultatami unikalnego i kreatywnego doświadczenia, do którego nie było napisanego wcześniej scenariusza.

Dzieci z różnych krajów i różnych kultur zostały zaproszone, aby zbudować Kronkiwongi z klocków LEGO. Kamera odwiedzała je w domach. Poproszono je także, aby wyjaśniły, co to jest Kronkiwongi.

Zadano im wiele pytań m.in. jak wygląda, jakie wydaje dźwięki, jak się rusza, jak mówi, do czego jest przydatne. Ich tak różne od siebie i zarazem niesamowite wypowiedzi złożyły się na serię trzech dokumentalnych filmików, które celebrują potęgę kreatywności. Są także zaproszeniem dla  dzieci z całego świata, aby przyłączyły się do zabawy  i zbudowały własne Kronkiwongi, a rodzice opublikowali ich pomysły na fanpage’u LEGO na Facebooku.

- Kronkiwongi to ogólnoświatowa akcja pokazująca, w czym tkwi największa wartość zabawy klockami LEGO - w niebywałej eksplozji kreatywności, która ma miejsce zawsze, kiedy dzieci zaczynają budować. Kronkiwongi udowadnia, że dziecięca wyobraźnia nie zna granic. Dla jednego Kronkiwongi to stwór, którego okulary mają małe, słodkie wafelki od lodów, inne dziecko mówi, że ma mnóstwo pomysłów na Kronkiwongi, ale zobaczy je na żywo dopiero wtedy, gdy zbuduje z klocków LEGO - mówi Joanna Starzycka - Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska.

Każde dziecko ma naturalną ciekawość, nieskończony potencjał kreatywności i pragnienie, aby w zabawie wyrażać swoją wyobraźnię i pomysłowość. Średnio 98 proc. trzylatków to niemal geniusze kreatywności. Ich mózgi bez ustanku szukają nowych możliwości i rozwiązań. Akcja Kronkiwongi pokazuje, jak twórcze są dzieci w zabawie.

Serię filmików na ten temat można obejrzeć na Facebooku. A jak wygląda Twoje Kronkiwongi?

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy