Reklama

Oddaj go w dobre ręce!

Rusza kampania społeczna EASY Plecaki od serca. Akcja zostanie zrealizowana w około 200 gimnazjach i szkołach podstawowych na terenie całego kraju. Organizatorzy chcą przekonać uczniów, by przekazali swoje plecaki na rzecz potrzebujących kolegów i koleżanek.

Bliżej edukacji

Artykuły szkolne, takie jak plecaki i akcesoria piśmiennicze, znajdują się na czele list podstawowych potrzeb fundacji i organizacji wspierających dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji materialnej lub społecznej. Pomoc w przygotowaniu wyprawki szkolnej pozwala na wyrównanie szans w dostępie do edukacji i służy zwalczaniu wykluczeniu społecznemu.

- Młodzież nie zdaje sobie sprawy z tego, że zalegające w szafach plecaki mogą służyć potrzebującym jeszcze przez kilka lat - mówi Paulina Nowak, Koordynator akcji EASY Plecaki od serca.

Reklama

-  Oddanie plecaka jest dla uczestnika miłym gestem, a dla obdarowanego szansą na łatwiejszy dostęp do edukacji. Młodzież uczy się empatii oraz podejmowania decyzji z myślą o innych - dodaje Paulina.

Jak można pomóc?

W ramach akcji w szkołach prowadzone będą zbiórki zarówno plecaków używanych, ale będących w dobrym stanie, jak i plecaków nowych. Do kampanii zaangażowani zostaną wolontariusze oraz nauczyciele-koordynatorzy, którym przekazane zostaną materiały edukacyjne, stanowiące podstawę do lekcji na temat działania organizacji charytatywnych i wolontariatu.

Zapraszamy do udziału w kampanii! Zgłoszenia do kampanii dokonać można poprzez formularz na stronie www.plecakiodserca.pl.

Akcji towarzyszyć będzie kampania promocyjna w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych, jak również komunikacja z młodzieżą poprzez media społecznościowe.

Wszyscy uczestnicy otrzymają bezpłatny pakiet materiałów promocyjnych: plakaty informujące o akcji, ulotki dla uczniów oraz przypinki dla wolontariuszy. W ramach kampanii zrealizowany zostanie również konkurs, w którym wszystkie szkoły po spełnieniu podstawowych warunków otrzymują nagrody gwarantowane, a na uczestników, którzy znajdą się w czołówce rankingu czekają atrakcyjne i praktyczne nagrody finałowe.

Patronat honorowy: Rzecznik Praw Dziecka

Patroni medialni: Interia.pl, Naszemiasto.pl, czasopisma młodzieżowe Viktor i Viktor Junior oraz portal branżowy scanner.com.pl

Organizator: Organizatorem kampanii jest właściciel marki EASY, polski dostawca wysokiej jakości artykułów piśmienniczych, szkolnych, plastycznych oraz biurowych (www.easy-stationery.pl). 

Więcej informacji znajdziesz na: www.plecakiodserca.pl  

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: kampania społeczna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama