Reklama

Paulina Młynarska: Kampania "Nie zdążyłam zostać mamą" jest ohydna


Zdążyłam zrobić karierę, zdążyłam wyremontować dom, ale nie zdążyłam zostać mamą" - mówi atrakcyjna kobieta w luksusowym pomieszczeniu. To fragment kampanii społecznej "Nie odkładaj macierzyństwa na potem", która ma zachęcać do posiadania dzieci.

Kampanię ostro skrytykowała Paulina Młynarska. - Kampania jest skierowana do kobiet, które stać na antykoncepcję i aborcję.

To sól w oku środowiska chrześcijańskiego - powiedziała kobieta. Dziennikarka skrytykowała spot za stereotypizujący obraz kobiety jako matki.

- Gdzie jest tata? Tata w pracy, on nie będzie żałował, to kobieta ma żałować, że zrobiła karierę.

Reklama

To ohydna kampania! - powiedziała oburzona Młynarska.

Agencja TVN/-x-news
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy