Reklama

dietetyczne posilki!!!!!!!! (12)

Kanał RSS
pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
Ilość wyświetleń: 204

Re: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Napisał(a): Gość -

Czesć konkretnych przepisów Ci nie polecę ale mogę Ci napisać co ja jem np w ciagu dnia :
1 sniadanie : 3 kromki z ciemnego chleba z sałatą,rzodkeiwka,szynką ,szklanka zielonej herbaty
2 sniadanie: 1 jabłko ,jogurt plus szklanaka soku z ananasa lub grejfrita
obiad :normalne jedzenie z tym że 3/4 z tego co jadałam wczesniej( zupa jarzynowa-bez śmietany,ziemniaki (3 połówki),kotlet i surówka
podwieczorek : grejfrit 1/2 lub 1/3 ananasa
kolacja : 3 kromki z ciemnego chleba z pasta jajaeczna i pomidorem

jem też inne owoce :banany ,śliwki,brzoskwinie ,kiwi itd.

to tylko taki przyklad, ja jedzac 3/4 z tego co jadadałam wczesniej i nie pijac kawy z mlekiem schudłam jak narazie 7 kilogramów przes 2 miesiace i nadal chudne a jem normalnie i słodycze i czipsy i takie tam ,z tym że nie w takiejj dużej iości jak wczesnije zamiast 10 pomadek jem 3,zamiast duzej paczki czipsów jem mała 30g itd

wiecej sie ruszam chodzę na spacery z córką i do tego 10 minut ćwieczen w domu
mam co zrzucac po ciązy wiec się w koncu wziełam za siebie bo od porodu minęły juz 2 lata :)

a i co najważniejsze nie odmawiaj soebie niczego poprostu jedz w mniejszych ilościach i jedz codziennie ananasa świerzego i grejfrita (na zmiane raz jedno raz drugie) enzymy w nich zawarte pomagaja rozkładać tłuszcz

Re: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Napisał(a): Gość -

Agulam, a czy 3 kromki to nie jest za dużo?? Nie polecałabym takich ilości i to jeszcze na kolacje. Zapewniam ze 2 kromki na śniadanie wystarcza, a do tego więcej świeżych warzyw. Na kolacje polecałabym raczej jakąś sałatkę i ewentualnie 1 kromkę jeśli nie można się obejść bez pieczywa. Czytam kiedyś takie zdanie. Człowiek nie potrafi odłożyć łyżki we właściwym momencie, Tak naprawdę ludzie żyją z 1/4 tego co zjedzą i cala reszta to tylko niepotrzebne obciążenie dla organizmu.

Re: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Napisał(a): Gość -

Człowiek żyje z jednej czwartej swego pożywienia, z pozostałych trzech czwartych żyją lekarze - wiedziano o tym już przed wiekami w kraju faraonów. Po ucztach i wielkich świętach następowały posty, często dyktowane zaleceniami religijnymi, lub po prostu - przednówkiem, brakiem pożywienia. Współcześnie zdajemy się o tym nie pamiętać. Nie mamy problemów ze zdobywaniem pożywienia. Nasz problem polega na tym, że nie umiemy odłożyć łyżki we właściwym czasie. Zarówno przy stole ciężko jest nam powiedzieć: stop, jak i przy pracy. Zatraciliśmy umiejętność odpoczywania i relaksowania się. Tempo życia sprawia, że tak naprawdę zapominamy po co to wszystko. Nasze działania często przypominają wysiłki człowieka z pewnego kawału: po budowie biega facet z pustymi taczkami. Woła go majster i pyta, dlaczego taczka jest pusta. A delikwent odpowiada, że pracy tyle, że nie ma czasu załadować.

Re: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Napisał(a): Gość -

Hej.
Chleb który ja jem ma 48 kcal w 1 kromce i nazywa się WEIGHTWATCHER'S Malted Danish.
Już pisałam że mieszkam w Londynie i taki chleb kupuję w skelpie sieci tesco i innych supermarketach.
Nie rozumie zdziwienia tym ze na kolację zjadam 3 takie kromki z dodatkiem warzyw i jakieś chudej wędliny moja kolacja nie ma wiecej jak 300kcal i spżywam ja ok 18 a sapc chodze ok 22 lub póżniej.(wszystko zdąży się częsciowo przetrawić)
Ja podalam tylko co ja robię dla zrzucenia wagi i mi to daje rezultaty, ale nie mówię że tylko to jest odpowiednie a i także napisalam że to jest przyykład.

Pozdrawiam .

Re: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Napisał(a): Gość -

np. Nimble Wholemeal Hovis ma ok 43-48 kcal w kromce ;] Jednak jeśli mamy nieco grubszą kromkę o wartości 80-90 kcal to zawsze możemy ją przekroić na pół i problem rozwiązany. Wiem,że to czasem trudno ograniczać sobie co nieco ale nie tnijmy jakości posiłków, czy też naszych ulubionych produktów jedynie pamiętajmy,że ilość a raczej nadilość bywa zdradliwa. Np. zupę można zabielać jogurtem czy mlekiem z mąką co znacznie zmniejszy kalorycznosc a niżeli dodanie śmietany, robiąc sałatkę możemy wymieszać 50% jogurtu z 50% majonezu a niżeli dodawać tylko majonez. Wystarczy tylko trochę wiedzy i na pewno dasz radę! Powodzenia Dietetyk

« Wróć do tematów Odpowiedz
Do góry strony: dietetyczne posilki!!!!!!!!

Reklama

Reklama