Georgia Jagger zaprojektowała dla polskiej marki

Brytyjska modelka Georgia May Jagger po raz kolejny została twarzą polskiej marki. Co więcej, zaprojektowała też kolekcję ubrań na sezon jesień/zima 2015.

Kolekcja, zaprojektowana dla jednej z największych polskich sieciówek, złożona jest z 40 modeli.  - Inspiracją do powstania kolekcji była wielokulturowość Londynu, jego niepowtarzalność oraz pierwszeństwo w kreowaniu trendów - można było przeczytać w komunikacie prasowym. W kolekcji znalazły się projekty buntownicze, kobiece i eleganckie, do tego estetyczne i z kosmopolitycznym zacięciem.

Reklama

Kolorystyka kolekcji to ulubione barwy Georgii May Jaqgger: czarny, granatowy, głęboka czerwień, róż i biel. Także tartan i metaliczne odcienie srebra wskazują na kreatywność projektantki. Wykorzystano naturalne tkaniny, takie jak jedwab, skóra, kaszmir, wełna i aksamit.

 - Wiele ze mnie samej znajdzie się w kolekcji, odzwierciedla ona mój własny styl. Bardzo podobał mi się proces kreacji i projektowania, jestem podekscytowana, już chciałabym zobaczyć ubiory na ulicach. Mam nadzieję, że dziewczyny polubią różnorodność kolekcji tak jak ja - mówiła Jagger.

Georgia May Jagger, córka Micka Jaggera z Rolling Stone i modelki Jerry Hall jest także twarzą kampanii. Kolekcja pojawi się w sklepach we wrześniu.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje