Lily-Rose Depp twarzą kampanii Chanel No 5

Młodziutka Lily-Rose Depp została muzą nowej kampanii wizerunkowej perfum Chanel No 5. Dom mody Chanel stworzył kampanię elegancką i bez sztampy.

Znana już jako muza kolekcji okularów Perle de Chanel z 2015 r. Lily-Rose Melody Depp teraz promuje swą twarzą nową wersję perfum Chanel No 5, przekształconych przez Oliviera Polge.

Reklama

17-letnia gwiazda ogłosiła swą nową rolę parę miesięcy temu na Instagramie, teraz możemy zobaczyć efekty kampanii. Lily-Rose pozuje z dużą butelką perfum, prawie tak dużą jak jej twarz. Młoda, jasnowłosa córka Vanessy Paradis i Johnny'ego Deppa idealnie ucieleśnia perfumy Chanel No 5, mówią twórcy kampanii. Lily-Rose pojawia się naturalna i promienna, promując jeden z najbardziej znanych zapachów na świecie.

Właśnie pojawił się film wideo do kampanii, gdzie Lily-Rose jest nocnym ptakiem, uwięzionym w klatce. Obok tej klatki staje elegantka w słynnym Chanelowskim kostiumie, oczywiście, obie sięgają po Chanel No 5...

Lily-Rose idzie śladami swej matki. 26 lat temu Vanessa Paradis została również twarzą innego wielkiego rocznika domu: perfum Coco.

Za każdym razem, gdy dom mody Chanel prezentuje nową twarz kampanii, otwiera tym samym nowy rozdział zapachu. Gdy w 2004 roku na czele kampanii stanęła Nicole Kidman, zapach przywodził na myśl romans. Brad Pitt, który wspierał swoim wizerunkiem promocję Chanel, był niczym męski punkt widzenia. Następnie przyszła pora na... Marilyn Monroe, która przypomniała wszystkim, że Chanel No 5 to ikona, która stworzyła historię, ale z pewnością do niej nie przeszła.



Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje