Syn Willa Smitha twarzą Louis Vuitton

Francuski dom domy Louis Vuitton wykonał zaskakujący ruch. Do kampanii promującej wiosenno-letnią kolekcję zatrudnił Jadena Smitha, który jest synem Willa Smitha. Bardziej zaskakuje to, że do zdjęć reklamowych pozuje w damskich ubraniach.

Plany marketingowe Luis Vuitton wyjawił dyrektor kreatywny marki Nicolas Ghesquiere. Na swoim instagramowym koncie zamieścił dwa zdjęcia z kampanii reklamowej na wiosnę-lato 2016. Jej gwiazdą jest 17-letni Jaden Smith, syn Willa Smitha i Jady Pinkett, znanej hollywoodzkiej pary.

Reklama

Konsternację wywołują ubrania, które ten młodzieniec nosi na zdjęciach reklamowych. Jaden prezentuje ubrania i akcesoria z damskiej kolekcji. Jego stylizacja składa się ze skórzanej kurtki, spódnicy z ćwiekami oraz rękawiczek. W oczy rzucają się też długie dredy Jadena.

Można przypuszczać, że również prywatnie młody Smith lubi balansować pomiędzy modą męską i damską. W ubiegłym roku na balu maturalnym, na którym towarzyszył aktorce Amandli Stenberg, zadawał szyku w smokingu i białej spódnicy.

Jaden próbuje swoich na różnych obszarach show-biznesu. Wraz z ojcem zagrał w filmach "W pogoni za szczęściem" i "1000 lat po ziemi", z kolei w "Karate Kid" pojawił się u boku Jackie Chana. Realizuje się też na niwie muzycznej i modowej - posiada swoją markę odzieżową MSFTSrep.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje