Reklama

Odpowiedz na pytanie i wygraj książkę oraz designerską koszulkę

Konkurs zakończył się.

Lista nagrodzonych

1.      Henryka Bieranowka

2.      Elwira Flis

3.      Anna Wasyliszyn

4.       Marta Gawłowska

5.      Sylwia Kapka

6.      Marzena Krzemińska

7.      Maria Sobek

8.      Maria Curyło

9.      Paulina Mieszczak

10.  Grażyna Oleksa


Tytułowi "zachłanni" to tzw. słoiki - lokalni emigranci, jakich w Polsce tysiące. Przyjeżdżają do dużych miast po wykształcenie i lepszą przyszłość. Przeprowadzka oznacza dla nich start nowego życia i konieczność zdobywania wszystkiego od początku: dachu nad głową, pracy i przyjaciół. Zawieszeni między miastem a rodzinnym domem odkrywają,  że to, co dotąd znali i czego się nauczyli, nijak nie przystaje do nowej rzeczywistości. Żeby przetrwać, muszą być silni, ambitni i nigdy się nie poddawać. Są więc zachłanni - w dobrym i złym sensie.

Reklama

"Zachłanni" to powieść o przyjezdnych, która nie ocenia. Z humorem, ale i nutką goryczy opisuje codzienność przybysza w wielkim mieście, na którą składają się wynajmowane mieszkania, przypadkowi współlokatorzy, zaskakujące znajomości i najdziwniejsze dorywcze prace. Opowiada o życiowych szansach i rozczarowaniach. Pokazuje, w jaki sposób decyzja o opuszczeniu rodzinnej miejscowości, dla niektórych będąca spełnieniem marzeń, dla innych jedynym wyjściem, kształtuje życie ludzi i ich samych.

"Zachłanni" to również historia o Warszawie - mieście, które swój oryginalny charakter zawdzięcza niełatwej historii i barwnej mieszance mieszkańców, przybywających tu z całego kraju.

To także opowieść o sięganiu po marzenia, dorastaniu i wyruszaniu w nieznane, by odnaleźć samego siebie, czyli drodze, którą musi przebyć każdy z nas.

KONKURS

A co Ty sądzisz o określeniu "słoik"?

Prześlij nam swoją odpowiedź i wygraj atrakcyjne nagrody. 

Do wygrania jest 10 zestawów składających się z egzemplarza książki Magdaleny Żelazowskiej "Zachłanni" oraz jednej z dziesięciu wyjątkowych koszulek miejskich , zaprojektowanych w ramach projektu www.tcity.pl.

Projekt określany jest jako "edu fashion“. Koszulki przedstawiają polskie miasta, a za każdym unikalnym wzorem kryje się historia - ludzie, miejsca i wspomnienia. 

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: kobieta_konkurs@firma.interia.pl

Wcześniej zapoznaj się z regulaminem.




materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy