Danie dla miłośników warzyw

Dobrze sprawdzi się zarówno jako dodatek do potraw jak i samodzielne danie.

Składniki:

  • 1,5 szklanki ryżu długoziarnistego
  • 2 marchewki po kawałku selera i pora
  • papryka
  • mała cebula
  • mrożona fasolka szparagowa lub zielony groszek
  • olej
  • masło
  • tymianek
  • sól pieprz

Przygotowanie:

1. Ryż ugotuj w dużej ilości osolonej wody. Odcedź na durszlaku i przełóż do dużego garnka.

Reklama

2. Marchewkę i seler potnij w paseczki. Por i cebulę - pokrój w półplasterki, a paprykę na kawałki. Fasolkę szparagową albo groszek ugotuj i odcedź.

3. Rozgrzej olej z odrobiną masła i zeszklij przygotowane warzywa. Razem z tłuszczem włóż do ryżu. Dodaj fasolkę lub groszek. Wymieszaj. Przypraw solą, pieprzem, tymiankiem. Podgrzewaj chwilę lub wstaw do piekarnika.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje