Koktajle pełne witamin

Na drugie śniadanie albo na deser. Koktajle z warzyw i owoców, to świetny sposób, żeby zadbać o zdrowie, cerę i smukłą sylwetkę.

Koktajl pomarańczowy

Wyciśnij sok z 2 pomarańczy (wcześniej sparz je wrzątkiem). Sok wymieszaj z łyżeczką płynnego miodu i szczyptą cynamonu. Jeśli lubisz nieco ostrzejszy smak, dodaj do soku 1/4 łyżeczki świeżo startego imbiru.

Koktajl pomidorowy

Reklama

1 szklankę gęstego soku pomidorowego zmiksuj z 1 oczyszczoną łodygą selera naciowego. Ewentualnie dodaj szczyptę soli i białego pieprzu.

Koktajl pietruszkowy

Kilka gałązek natki pietruszki (wcześniej starannie opłukanych pod bieżącą wodą) zmiksuj ze szklanką maślanki (ew. kefiru albo jogurtu naturalnego), szczyptą soli morskiej i odrobiną białego pieprzu. Szklankę z koktajlem możesz udekorować plasterkiem ogórka.

Koktajl marchewkowo-jabłkowy

Przeciśnij przez sokowirówkę dwie umyte i obrane marchewki, średniej wielkości jabłko i 1 pomarańczę (pomarańczę możesz też zastąpić większym burakiem). Powstały koktajl będzie miał jeszcze lepsze właściwości wzmacniające, gdy dodasz do niego łyżeczkę soku aloesowego (kupisz go w aptece).

Koktajl bananowy z kiwi

Obierz 1 dojrzałego banana i 1 kiwi. Owoce pokrój na cząstki i zmiksuj w blenderze razem z 1/2 szkl. maślanki albo jogurtu naturalnego (niezbyt gęstego). Koktajl wymieszaj z 1 łyżeczką płynnego miodu (najlepiej gryczanego) i ew. łyżeczką posiekanej świeżej mięty.

Tekst pochodzi z magazynu

Tina
Dowiedz się więcej na temat: koktajl | koktajle | Nie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje