× m.interia.pl

Korzystasz z urządzenia mobilnego? Wybróbuj wersję Interii,
zaprojektowaną specjalnie dla Twojego urządzenia.

Reklama

Śniadania dla odchudzających się

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Sprawdź osiem propozycji lekkich, niskokalorycznych śniadań, które dostarczą ci niezbędnych składników odżywczych i pozwolą zachować idealną linię.

Zdjęcie

Bułeczka sezamowa z salami, jabłkiem i kremem musztardowym / 
Bułeczka sezamowa z salami, jabłkiem i kremem musztardowym

Bułeczka sezamowa z salami, jabłkiem i kremem musztardowym

Składniki na jedną porcję:

- 2 łyżki chudego jogurtu naturalnego,

Reklama


- 1/2 łyżeczki średnio ostrej musztardy,
- sól,
- 2-3 listki sałaty dębowej (ew. lollo rosso lub innej dekoracyjnej sałaty),
- pół małego jabłka,
- bułka z sezamem,
- 20 g kiełków rzeżuchy ,
- 20 g salami,

Przygotowanie:

Jogurt zmieszać z musztardą, posolić. Bułkę przekroić, obie części posmarować kremem musztardowym. Nakładać sałatę, plasterki salami, jabłka i kiełki rzeżuchy. Złożyć, podawać.
Czas przygotowania: 15 minut
Jedna porcja zawiera: 1590 kJ/380 kcal

Artykuł pochodzi z kategorii: Kuchnia

Zobacz również

  • Sól na... słodko

    Sól jest niezastąpiona w kuchni, bo wydobywa smak potraw. Zaskakująco wielu. "Sól wydobywa słodycz czekolady" - zdradza ekspert Marieta Marecka. więcej

Reklama

Skomentuj artykuł: Śniadania dla odchudzających się

Przejdź do forum »

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

70040

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

Koszt całkowity SMS 0,62 PLN Nota prawna

? O co chodzi z wyróżnieniem

Wasze komentarze (37)

Dodaj komentarz
figi

~figi -

Istotnie, dietetyczne to te posiłki nie są. ja staram się nie wariować i łączę te kaloryczne produkty z lekkimi, np. pasztet z zielonym pieprzem (Profi) jem z pokrojonymi w słupki warzywami (marchewka, seler naciowy, kalarepa, papryka), ser żółpty jem z sałatą i z pomidorami, a nie z pieczywem itd.

Ja

~Ja -

Takie to niskokaloryczne ze masakra. od kiedy salami jest zdrowe i niskokaloryczne? Ktoś tu się nie zna i dużo waży...

tola

~tola -

ja jem sucharki lub krążki ryżowe z wędiną lub jogurtem a do tego jakiś owoc,potem znowu za jakieś 3 godziny owoc lub warzywa na patelnie,potem na obiad ziemniaki bez mięsa z jakąś sałatką na małym talerzyku potem znowu jakiś owoc lub warzywo,potem kanapkę z chlebem wieloziarnistym ,między posiłkami pije ze 4 kawy i wode mineralną,raz w tygodniu jem słodycze w minimalnych ilościach i mięso przeważnie w niedziele ale wtedy nie jem śniadania,schudłam 20 kilo w pół roku,ale robiłam to systematycznie acha jeszcze piłam ze 2 razy dziennie zieloną lub czerwonącherbate i ostatni posiłek przed 18 ,trzeba jednak bardzo sie zaprzeć trudne to było zwłaszcza jak jadło sie na śniadanie z 5 kanapek itp a potem 1 lub 2 sucharki z jogurtem,cały czas liczyłam też kalorie żeby nie przekroczyć 1000 ,niećwiczyłam bo nie lubie starałam sie jednak dużo rzeczy robić na stojąco,tzn prasować gotować itp.jak zrobiło się ciepło chodziłam na nogach a nie samochodem podzieci do szkoły ok 5 km tam i z powrotem ,a jak zaczęłam chociaż troszeczke chudnąć ,dostawałam takiego pawera,ale naprawde trzeba samozaparcia,ale warto człowiek jestb teraz taki dowartościowany i inni inaczej patrzą,nie stosowałabym takich napisanych diet bo mnie na to nie stać i nie chce misie przygotowywać osobnych posiłków dla mnie a osobnych dla 3 dziec i męża,mam 40 lat i czuje sie lepiej niż jak miałam 30 .Powodzenia...

Marylka

~Marylka -

Witam! Nie wierzę w żadne diety cud - moja dieta to tak jak tam wcześniej ktoś napił - mniej jeść - jadam 5 posiłków dziennie .Wykluczyłam ze swojej diety cukier, tłuszcz i mięso zwierzęce, pieczywo białe,ziemniaki. Te produkty które wykluczyłam zastąpiłam -cukier i słodycze miodem, -tłuszcze Benekol i Oliwą z oliwek -mięso zw. drobiem.Posiłki mięsne tylko duszę, gotuję na parze, griluję do tego ryż brązowy ,kasze, makaron pełnoziarnisty. Jadam dużo warzyw, owoców,piję 2l wody niegaz.Jak mam ochotę na dojadanie to sięgam po ziarna nasion oleistych/słonecznik dynia/,orzechy,owoce suszone.A do tego wszystkiego codziennie jazda na rowerze 30 min. i spacer /szybki marsz/ 40 min.W ciągu jednego roku schudłam 12 kg, a za następne 6 m-cy 13kg ważyłm 96kg, a schudłam do 71 kg. Minęło już 3 lata, a ja trzymam się w tej wadze.Tak na marginesie przyznam się,że nie pogardzę raz na jakiś czas dobrym ciastem,czy kotletem schabowym i ziemniaczkami.Życzę powodzenia w odchudzaniu.

rys

~rys -

bez tych wszystkich cudownych środków i diet w ciągu 9 miesiecy zeszedłem z wagi 127,5 kg do 77,0 a wiec ponad 50 kg i tylko dzieki sile woli - pozbylem sie po prostu pewnych nawyków żywieniowych i ze swojego jadlospisu na satłe usunąłem pewne produkty zastępujując je innymi , ale nie ma nic za darmo aby nie wyglądać jak kołdra po nocy intensywnie ciężko pracowalem , to sprawiło że po tak krótkim czasie jako tako wygladam i od ponad 2 lat utrzymuję się wagowo na poziomie 77-78 kg ,pozdrawiam wszystkich podążających do celu .

Preo

~Preo -

Na głupote nie ma przepisu.Nie trzeba sie obżerać i mieć ruch.Te przepisy to wymyślone przez fantastę nudzącego się samotnie w domu.

Maria

~Maria -

Te przepisy to dyrdymały z sufitu. Utworzone przez laika.

Ania

~Ania -

odchudzajacym się,dbajacym o figurki polecam niskokaloryczna,wartosciową,nietucząca przekaskę o nazwie wild west jerky-suszona,urugwajska wołowina-ma tylko 64 kalorii ,jest pyszna i pożywna.Odchudzają się nią znane i piękne kobiety.

ABC

~ABC -

A może mniej kosztowne propozycje? Bo te są drogie niestety, nie na kieszeń przeciętnego polaka (zwłaszcza z rodziną na utrzymaniu).

jadźka

~jadźka -

Najlepsza dieta to "PŻ" czyli połowę żreć.

Reklama