Devil or angel?

Grzeczna czy nieposkromiona? Dziewczynka czy kobieta? Na te pytania nie ma chyba jednoznacznej odpowiedzi, bo w każdej z nas jest trochę z diabła i trochę z anioła. Trochę z kobiety, a trochę z dziecka...

Najnowsza kampania TROLLa "Devil or Angel?" jest adresowana do dziewczyn i młodych kobiet. Z przymrużeniem oka pokazuje dziewczynę, która "zrywa" z dzieciństwem. Jest zwariowana i kobieca zarazem. W jednej chwili potrafi zmienić się nie do poznania. Przeistoczyć ze spokojnej uczennicy w kuszącą uwodzicielkę. I na odwrót. Potrafi też cieszyć się życiem i kreować otaczającą ją rzeczywistość. Zwykłe zakupy z przyjaciółkami w supermarkecie zmienia w niezapomnianą, szaloną przygodę.
Dziewczęcość i różnorodność to określania świetnie oddające charakter wiosenno-letniej kolekcji TROLLa. Znajdziemy tam propozycje na każdą niemalże okazje: od słodkich, romantycznych, utrzymanych w pastelowej kolorystyce modeli, po wyraziste, podkreślające sylwetkę fasony. Wiosną i latem ubierzesz się w Trollu zarówno na szaloną imprezę, na uczelnię, czy do pracy, jak i na romantyczną randkę. Nie zabraknie jeansów ani sportowych detali. Całość utrzymana w wyrazistej kolorystyce i młodzieżowym klimacie. W tym sezonie - w porównaniu z poprzednimi - pojawi się więcej kobiecych modeli, podkreślających sylwetkę.

Dowiedz się więcej na temat: linia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje