Ekologiczne Odzieżowe Pole

Odzieżowe POLE, znana polska marka odzieżowa, przygotowała specjalną limitowaną kolekcję ekologiczną "Eko Ego". Premiera kolekcji odbyła się podczas Polskich Dni w Maso Corto we Włoszech. Ekologiczne ubrania zaprezentowały znane gwiazdy seriali i show biznesu.

Po raz pierwszy ekologiczna kolekcja "Eko Ego" Odzieżowego POLA została pokazana podczas tegorocznych Polskich Dni w Maso Corto we Włoszech. Wybrane modele zaprezentowali na wybiegu znani aktorzy, prezenterzy i piosenkarze m.in.: Joasia Jabłczyńska, Ania Bosak, Marysia Góralczyk, Marysia Sadowska, Agnieszka Popielewicz, Beata Sadowska, Patrycia Kazadi, Anita Jańcia, Iwona Guzowska, Agnieszka Warchulska, Maciek Rock. Kolekcja została ciepło przyjęta zarówno przez gwiazdy jak i licznie zgromadzoną publiczność.

Reklama

Odzieżowe Pole, przygotowując swoją pierwszą ekologiczną kolekcję, dołączyło do grona największych światowych projektantów mody, którzy popierają inicjatywę "No Global Warming" projektując ubrania z naturalnych włókien. Kolekcja "Eko-Ego" została uszyta wyłącznie z ekologicznych i naturalnych materiałów: lnu, bawełny, konopi, juty, sizalu, ramii i jedwabiu. To, co dodatkowo ją wyróżnia to fakt, że oprócz materiałów również wszystkie dodatki oraz barwniki wybrano z najwyższą dbałością o nieszkodliwość dla środowiska naturalnego. Rozpoznawczym znakiem kolekcji jest zielony ptaszek kiwi z napisem "Eko Ego". Wśród ekologicznych ubrań znajdziemy m.in. sukienki, płaszcze, t-shirty z intrygującymi hasłami (m.in. Jestem biodegradowalna, Prosto z POLA) oraz torby.

- Świadoma konsumpcja, świadomy wybór, to przewodni temat naszej kolekcji. Poprzez "Eko Ego" pragniemy zwrócić uwagę naszych klientek na problemy związane z globalnym ociepleniem i pokazać, że każdy z nas może coś zrobić dla środowiska naturalnego. Chcemy tworzyć modę na ekologię, tak, aby stała się ona elementem stylu życia naszych klientek. - powiedziała Marzena Ratowska, właścicielka Odzieżowego Pola

Limitowana edycja kolekcji "Eko Ego" została przygotowana we współpracy z Instytutem Włókien Naturalnych i jest zapowiedzią dużej kolekcji zaplanowanej na wiosnę - lato 2009 roku. Cała kolekcja będzie dostępna w sprzedaży w przyszłym roku.

Odzieżowe Pole kieruje swoje kolekcje do kobiet aktywnych, niezależnych, otwartych na nowe trendy nie tylko w dziedzinie mody, ale również w innych artystycznych dziedzinach jak muzyka, literatura, sztuka, do kobiet mających zaufanie do siebie, swoich wyborów zarówno na polu zawodowym jak i w innych dziedzinach życia, do tych, które mają swoje pasje, zainteresowania, są świadome swojej kobiecości, potrafią kreować swój wizerunek.

Oprócz kolekcji seryjnych Odzieżowe Pole realizuje pojedyncze egzemplarze na indywidualne zamówienia np. suknie ślubne, wieczorowe, stroje sceniczne.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | ubrania | ekologia | kolekcja

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje