Hexeline i przyjaciele kobiet

Pokaz najnowszej kolekcji Hexeline jesień-zima 2008/2009 miał tym razem wyjątkowy wymiar. Pokaz w Królikarni był bowiem pierwszą odsłoną koszul Breast Frieds, a także pierwszym publicznym pokazem kreacji wykonanej tylko w jednym egzemplarzu specjalnie z myślą o licytacji na cele charytatywne.

Partnerem jesiennego pokazu Hexeline, który odbył się 10 września w warszawskiej Królikarni była organizacja Breast Frieds - Przyjaciele od Piersi oraz marka Roche Polska, które tym samym wspólnie zainaugurowały kampanię edukacyjną "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi" dotyczącą raka piersi. Jest to kontynuacja międzynarodowej inicjatywy, której, w zeszłym roku, towarzyszyła wystawa zdjęć sławnych osób i ich przyjaciół, wspólnie walczących z nowotworem piersi.

Reklama

Celem kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi" jest szeroka edukacja na temat choroby, zaś tegorocznym symbolem idei "Breast Friends - Przyjaciele od piersi" jest damska koszula, zaprojektowana i wykonana przez Halinę Zawadzką, właścicielkę firmy Hexeline. Koszula, z jednej strony, ma przypominać kobietom o konieczności dbania o siebie i o wykonywaniu regularnych badań profilaktycznych, z drugiej zaś, ma być rozpoznawalnym wyrazem wsparcia dla wszystkich kobiet walczących i żyjących z rakiem piersi. Koszule kupić można we wszystkich salonach Hexeline, a część dochodu z ich sprzedaży zostanie przekazana na rzecz Amazonek.

Prezentacji dokonały panie Halina Zawadzka, właścicielka Hexeline, Elżbieta Kozik ze Stowarzyszenia Amazonki oraz Ewa Grenda - Roche Polska, a na pokaz przybyły m.in. panie Magdalena Zawadzka, Alicja Resich-Modlińska, Ewa Braun, Patrycja Kazaadi, Maria Niklińska, Katarzyna Chrzanowska, Laura Łącza. Z zainteresowaniem pokaz obejrzeli również panowie, w tym m.in. Mateusz Kusznierewicz czy Paweł Stasiak.

Tym bardziej, że na tym nie koniec atrakcji. Podczas pokazu zaprezentowano bowiem również jedyny egzemplarz kreacji zaprojektowany przez Halinę Zawadzką wyłącznie na potrzeby jesiennego pokazu i wyłącznie jako zaproszenia do licytacji na cele charytatywne. Całkowity dochód z licytacji sukni finałowej przeznaczony zostanie na zakup ręcznego detektora promieniowania gamma dla chorych na raka piersi leczonych na Oddziale Chirurgii Onkologicznej Regionalnego Ośrodka Onkologicznego w Łodzi.

Po premierowym, niejako okazjonalnym, pokazie koszul na wybiegu pojawiły się najnowsze propozycje marki Hexeline na sezon jesienno-zimowy. Zinterpretowane w kilku grupach stylistycznych, ilustrowane migawkami z kultowych filmów, z towarzyszeniem muzyki napędzanej przez Erę, oficjalnego partnera pokazu. Trendy jesieni 2008 przekonują, że moda jest młodością. Z cechami typowymi dla młodości - odwagą, wdziękiem, niefrasobliwością - Hexeline interpretuje przeszłość proponując kilka wersji nowoczesnego szyku.

Według Hexeline jesienią 2008 synonimem elegancji staje się szyk, a jedną z jej ikon - Audrey Hepburn, nazywana najbardziej elegancką dziewczyna wśród szykownych kobiet, której dziewczęcość przez całe życie podziwiał i podkreślał Hubert De Givenchy - mistrz kostiumu i sukienki. Najnowsza kolekcja jest zbiorem najcenniejszych cytatów ze złotych lat mody: poczynając od małej czarnej Chanel, garnituru Marleny Dietrich przez ołówkową spódnicę Diora a kończąc na smokingu YSL. Są to jednak "kwestie" cytowane przez kogoś, kto wie, że od ich czasów tak wiele zmieniło się i w modzie, i w obyczajach. Najsilniejszym tego przejawem jest w kolekcji Hexeline przeróbka dwurzędowej męskiej marynarki na super kobiecy żakiet.

Efektem miksowania, przenikania szyku i wygody, tradycji i nowoczesności, dziewczęcości i męskości są w jesiennej kolekcji Hexeline trzy grupy tematyczno-stylistyczne, z których każda ma swoją ikonę i adresatkę, zgodnie z tytułowym zapewnieniem, że kolekcja jest "Czuła dedykacją dla indywidualistki".

Dowiedz się więcej na temat: cele | Przyjaciele | Piersi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje