Karuzela Chanel

Na całym świecie rozpoczęły się jesienne pokazy mody. Projektanci zaskoczyli nie tylko samymi kreacjami, ale też scenografią.

W tym sezonie było różane słońce o 3-metrowej średnicy na pokazie Kenzo, oblane złotem posągi u Galliano, czy biżuteryjna karuzela u Chanel.

Reklama

Karl Lagerfeld na ostatnim pokazie Autumn 2008/9 w sposób bardzo przewrotny pokazał dodatki. Wybieg tym razem był karuzelą jak z dziecięcych lat. Modelki prezentowały najnowsze pomysły Karla, ale każda z nich pozbawiona była dodatków. Kolie, naszyjniki, pierścionki, bransoletki, w których królowały perły oraz buty, torebki i kapelusze w powiększonym wymiarze umieszczone zostały na ogromnej karuzeli. Modelki po zaprezentowaniu kolekcji wstępowały na karuzelę, która na koniec obróciła się, po raz ostatni prezentując kolekcję.

Wyrzeźbienie całej kolekcji trwało 5 tygodni!

Ale karuzela nie była jedyną niespodzianką u mistrza Karla Lagerfelda. Drugą były superdekoracyjne rajstopy, który stały się bardzo ważnym elementem stroju. Dom mody Chanel zaproponował dwukolorowe - białe z przodu, a czarne z tyłu, z logo na kostce. Jak określają to krytycy mody - rajstopy wyglądają tak jakby sama mademoiselle Coco je zaprojektowała...

Joanna Filipowicz

Dowiedz się więcej na temat: chanel

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje