​Kobiety też kochają gadżety

Na przekór powszechnej opinii, kobiety uwielbiają zmyślne gadżety niemniej niż mężczyźni. W telewizji znajdziemy programy poświęcone nowinkom, a rynek coraz bardziej otwiera się na potrzeby pań i oferuje im produkty ułatwiające życie i w ich stylu.

Nowocześnie i ze stylem



Kobiety są mistrzyniami wielozadaniowości - potrafią zadbać o dom, najbliższych, rozwijać karierę, udzielać się towarzysko i do tego świetnie wyglądać. Wymagają od siebie i może też dlatego są wymagającymi konsumentkami. Specjalnie dla nich powstają gadżety, które są zaawansowane technologicznie, oryginalne, funkcjonalne i w pełni zaspokajają ich apetyt na piękno.

Kobiety zwracają szczególną uwagę na estetykę produktu. Funkcjonalność może nawet czasami pełnić rolę drugoplanową. Francuski pisarz Théophile Gautier mówił nawet, że "cokolwiek jest użyteczne, jest brzydkie", a prawdziwie piękne jest jedynie to, co nie służy do niczego.

Reklama

Badanie wykonane przez Home Shopping Network, amerykańskiego giganta sprzedażowego, wykazało, że kobiety bardziej przywiązują się do posiadanych dóbr oraz, że design jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na ich decyzje zakupowe. Producenci rozumieją pragnienie bycia wyjątkową i posiadania ładnych, unikalnych przedmiotów. Lusterko wysadzane kamieniami Swarovskiego, zgrabny, stylowy e-papieros, designerska obudowa smartfona pasująca do koloru torebki - na takie cuda skusi się niejedna kobieta.

Piękne i funkcjonalne gadżety

Płeć piękną też kręcą zdobycze współczesnej technologii i wszelkie pomysłowe patenty ułatwiające lub umilające codzienne życie. Świetnym gadżetem, który powinien znaleźć się w każdej przepastnej torebce, jest mała kulista lampka zapalająca się przy dotknięciu - z nią znalezienie kluczy, telefonu czy portfela będzie dziecinnie proste.

Zabieganej bizneswoman, korzystającej stale ze swoich elektronicznych sprzętów mobilnych, przyda się na pewno soczyście kolorowy, maleńki power bank, który awaryjnie wspomoże rozładowany smartfon bądź tablet. Piękno i funkcjonalność nie muszą się wykluczać - podobnych gadżetów powstaje obecnie mnóstwo.

Chcę być wyjątkowa!

Wiele firm wybiera ścieżkę indywidualizacji produkcji i umożliwia klientowi dopasowanie produktu do własnych potrzeb. Poprzeczkę podniosła firma Nike oferując stworzenie własnego modelu butów za pomocą internetowego kreatora. Wiele firm idzie tym torem, zauważając w tym trendzie niesamowity potencjał.

Ciekawą możliwością jest chociażby skomponowanie własnego, unikalnego i bardzo kobiecego e-papierosa, różniącego się diametralnie od czarnego, przypominającego odrobinę zwykły długopis, tradycyjnego modelu. Według osobistych upodobań można zestawić ze sobą dowolną wzorzystą baterię, kolorowy clearomizer i pasujące do kompletu eleganckie etui.

Małgorzata Pawłowska

 

INTERIA.PL/Informacja prasowa

Reklama

Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje