PUMA i McQueen współpracują

PUMA przedstawia już drugą odsłonę kolekcji stworzonej we współpracy z brytyjskim domem mody – McQueen. To kolejna wspólna kolaboracja, w której tym razem połączono futurystyczny design z najbardziej charakterystycznymi sylwetkami PUMA.

Podstawą kolekcji są najbardziej rozpoznawalne sylwetki butów biegowych PUMA z lat 90-tych. Zostały one zaprojektowane w awangardowy sposób zgodnie z filozofią Alexandra McQueena. Inspiracją dla projektantów były sporty ekstremalne i używane przez zawodowców ochraniacze.

Reklama

W efekcie powstało obuwie łączące w sobie różnorodne tekstury i wykończenia, korkowe aplikacje oraz błyszczące, metaliczne powierzchnie zestawione z wyjątkowo miękką nubukową skórą, dającą efekt delikatnego, aksamitnego meszku. Wachlarz barw w najnowszej kolekcji to paleta od klasycznej bieli, beży i szarości po soczysty granat i głęboką czerń z jarzącymi się akcentami, nadającymi całej kolekcji retro-futurystycznego charakteru.

Dzięki połączeniu niepowtarzalnego poczucia estetyki typowej dla marki McQ wraz ze sportową tradycją PUMA, uzyskano but Cell Mid charakteryzujący się wyższą cholewką wykonaną z unikatowej skóry i praktycznym, elastycznym paskiem. Model występuje w dwóch wariacjach - wersji krótszej, przed kostkę oraz dłuższej, niewymagającej wiązania i zapinanej na rzepy.

Zapięcia inspirowane są kształtem wojskowych kołnierzy znanych z wcześniejszego, kultowego modelu PUMA Blaze of Glory. Lśniąca skóra, charakterystyczne trójwymiarowe logo oraz przednia klamra dopełniają cały look, nadając mu nowoczesnego, pozaziemskiego charakteru.

Kolejny model to McQ Tech Runner. W tym sezonie wyróżniają się one letnią, krótszą, okrojoną formą, transparentnymi nakładkami TPU oraz zupełnie nową, lekką konstrukcją.

McQ Brace Lo Femme to sneakersy z niepowtarzalną, wielopoziomową podeszwą. Dostępne są w kontrastowych kolorach - lśniacej czerni, granacie, cyjanie i bursztynie uzupełnionych granitową teksturą i korkowymi elementami, dzięki czemu nabierają drapieżnego, urbanistycznego charakteru. 

Druga odsłona kolaboracji Puma i McQueen jest już dostępna w sklepach.

Cena: od 549 PLN


materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje