Styl Cher wraca do modnych kolekcji

Ubierać się jak gwiazda? Jest to możliwe. Jedna z marek odzieżowych sięgnęła do strojów scenicznych Cher z lat 70. Powstała kolekcja kapsułowa z elementami charakterystycznymi i wyjątkowymi.

Prawdziwa kreatorka trendów, Cher rozpoczęła karierę muzyczną od rozwoju hipisowskiego ruchu
Prawdziwa kreatorka trendów, Cher rozpoczęła karierę muzyczną od rozwoju hipisowskiego ruchuEast News

Z jednej strony Current / Elliott, kalifornijska pracownia, założona w 2008 r. przez duet Emily Current i Meritt Elliott, specjalizująca się w jeansach i uwielbiająca swoje idealne kroje. Z drugiej strony, marka The Vampire's Wife (Żona Wampira) oraz supermodelka z lat 90. i od 1999 r. żona muzyka Nicka Cave'a - Susie Cave. Propozycja projektanckiego tandemu oparta jest na stylu retro i romantycznym, w którym króluje aksamit, koronka i ponadwymiarowe kwiaty nakładane na długie sukienki. A to wszystko pozwala marce podbić grono top modelek i aktorek, z Kate Moss i Sienną Miller na szczycie listy.

Centralny punkt tej kolekcji? Styl piosenkarki Cher z lat 70. Prawdziwa kreatorka trendów, Cher rozpoczęła karierę muzyczną od rozwoju hipisowskiego ruchu, w którym koronka, koszulka z napisem, dżinsowy kombinezon i czarny look, wykorzystujący gotyckie akcenty, windują ją do rangi ikony mody.

Inspiracja? Sylwetka Cher z lat siedemdziesiątych. Oto, co otrzymamy: kolekcję Current / Elliott x The Vampire's Wife. Stworzona została 10-częściowa kolekcja kapsułowa, a w niej znajdziemy sukienkę "Kate", charakterystyczny strój Susie Cave, czyli skórzane i jeansowe czarne spodnie, z niestandardowym sznurowanym mankietem u dołu nogawki. Jest tu także czarna skórzana sukienka, z kieszeniami zapinanymi na napy oraz spodnie, ozdobione u dołu nogawek piętrowymi falbanami - przedmiot od razu przywołujący skojarzenia z rockową sceną.

W kolekcji można odnaleźć także sceniczne spodnie Cher lub przezroczysty koronkowy top, który lubiła nakładać artystka. A wszystko to znalazło się w trendach sezonu jesień-zima 2019-2020.

Podsumowując, to ekskluzywna kolekcja, która sięga do popkulturowych wspomnień... Można ją znaleźć od 31 października na stronie marki oraz w wybranych butikach na całym świecie. Ceny wynoszą od 120 do 1100 euro.

PAP life
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas