T-shirt ze sloganem - wyraź to ubraniem

Biały bawełniany t-shirt, to podstawa każdej garderoby i niewątpliwie najmodniejszy element ostatnich sezonów. Modowego sznytu nadają mu różnorodne slogany, które nie tylko dodają pazura klasycznej stylizacji, ale stanowią również, nie zawsze modowy, manifest.

Trend ten zapoczątkowali Sebastien Meyer i Arnaud Vaillant, którzy stworzyli dla marki Courreges modele koszulek z minimalistycznym napisem: "jacket", "dress" i "skirt". Potem posypały się inne t-shirty z napisami, mniej lub bardziej grzecznymi i wymownymi.

Reklama

- "Oszalałam", "Robię to dla mojej mamy" lub "Niech żyje dyskoteka" - takie i inne napisy na koszulkach wypuszczają znane francuskie marki.  T-shirt z nadrukiem to bowiem hit tego lata, który nie prędko odejdzie do lamusa. Typografia jest schludna, styl minimalistyczny lub retro lat siedemdziesiątych i mody hippie - napisy haftowane lub oparte na wczesnych krojach czcionki komputerowej. Przy zabawnych T-shirtach zasada jest jednak taka, że nadruki zdobią koszulki białe lub czarne, rzadziej kolorowe.

Ważny jest jednak pomysł. Biała koszulka może być niczym biała karta, a na niewielkiej powierzchni możemy zamieścić sporo wymownej treści. Warto jednak pamiętać, że im bardziej wymowne hasło, tym bardziej będzie przykuwać uwagę. Zatem zanim zdecydujemy się przekazać ten niemy komunikat dokładnie się zastanówmy, co, i czy na pewno, chcemy powiedzieć. Czasem milczenie jest złotem. (PAP Life)

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje