Uprawiają seks i reklamują ubrania. Tak kontrowersyjnie jeszcze nie było

Nie od dziś wiadomo, że seks sprzedaje. Jednak firma Eckhaus Latta posunęła się znacznie dalej niż jej konkurenci, pokazując w swojej kampanii pary w czasie stosunku seksualnego.

Plakaty z półnagimi czy nagimi modelkami i modelami nikogo już nie dziwią. Nie szokują też kampanie, w których fotografowane osoby przybierają erotyczne pozy. Jednak akcja promocyjna odzieżowej marki Eckhaus Latta, może zadziwić nawet najbardziej liberalnych odbiorców.

Reklama

Koreańsko-niemiecka fotografka, Keji Shin, na potrzeby kampanii sfotografowała pary w czasie uprawiania seksu. Jak przyznaje, inspiracja były zdjęcia, które wcześniej robiła do podręcznika wychowania seksualnego.

Kampania już przynosi efekty. O firmie, która dotąd znana była tylko modowym ekspertom i ludziom z branży, teraz piszą media na całym świecie.

A co wy sądzicie o tych zdjęciach? Dobry pomysł czy lekka przesada? 




Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje