Złota nitka Violi Śpiechowicz

"Ta kolekcja koncentruje się na zagadnieniu ruchu" - mówi Viola Śpiechowicz - "dzięki któremu ubranie wypełnia się powietrzem."

Podczas Międzynarodowych Targów łódzkich odbył się pokaz najnowszej kolekcji Violi Śpiechowicz, prezentowana kolekcja wzięła udział w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Włoskie Targi Mody Pitti Immagine i została wybrana jako jedna z sześciu, wyłoniona z 260 propozycji z różnych części świata.

Reklama

"Konstrukcje ubrań zostały dostosowane do takich efektów. Staram się czysto plastyczne obserwacje przełożyć na wartości komercyjne, dające się zastosować w zwykłym ubraniu. Strój jest podporządkowany sylwetce, ale pewne jego partie stają się niezależną rzeźbą. Ten efekt jest możliwy dzięki szczególnym właściwościom jedwabiu nowej generacji, który jest impregnowany poliuretanem co daje zupełnie nowe możliwości konstrukcyjne.

Energetyczna żółć indyjska w kontekście koloru błota, albo fuksja wyłaniająca się ze zgniło szarej zieleni. Wycofane kolory jako tło do nasyconych, takie zestawienia zaplanowałam dla tej kolekcji."

Viola Śpiechowicz - inspirująca, bezpretensjonalna i niezwykle twórcza osobowość wśród polskich projektantów mody. Począwszy od debiutu w 1992 roku, Viola Śpiechowicz konsekwentnie rozwija swój oryginalny i dobrze rozpoznawalny styl. Umiejętnie czerpie z bogactwa tradycji różnych kultur, przełamując obowiązujące w modzie kanony. Nowatorskie rozwiązania, rzeźbiarska konstrukcja, poszukiwania fakturalne i malarskie zestawienia kolorystyczne sprawiają, że tworzone przez nią stroje są rozpoznawalne i niepowtarzalne.

Moda w jej interpretacji nie ogranicza się jedynie do podkreślania powierzchownej seksualności - jest narzędziem, pozwalającym kobiecie wyrazić swoją osobowość i stosunek do otaczającego ją świata. Kobiety kupujące ubrania sygnowane marką Viola Śpiechowicz, to ceniące sobie oryginalność indywidualistki o artystycznych aspiracjach, szukające produktów odbiegających od wysokonakładowych produkcji.

Marka Viola Śpiechowicz produkuje w limitowanych seriach kolekcje pret a porter oraz ekskluzywne kreacje haute couture, które od 2008 roku będą dostępne również w innych krajach.

Jej mocna pozycja w Polsce została potwierdzona przez światowe autorytety:

"Wallpaper" określił kreacje Violi jako "new look of Poland", zaś międzynarodowe magazyny mody chętnie publikują jej kolekcje na swoich łamach. Ubrania Violi szczególnie upodobały sobie gwiazdy filmu, telewizji i sceny muzycznej.

Kolekcja jest również dostępna na www.saltandpepper.pl !

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: złoto | kolekcja | złota | Viola Śpiechowicz

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje