Reklama

Na media społecznościowe poświęcamy prawie tyle samo czasu co na jedzenie

50 minut - to średnia ilość czasu, jaką użytkownicy spędzają każdego dnia na Facebooku, Instagramie i Messengerze. W skali całego dnia wydaje się niewiele, nic bardziej mylnego.

Średni czas, który użytkownicy spędzają na Facebooku to niecała godzina. Niestety jak wynika z analiz Bureau of Labor Statistics po oglądaniu telewizji, jedzeniu, obecność w mediach społecznościowych jest trzecią czynnością, na którą w ciągu dnia poświęcamy najwięcej czasu. Jak wynika z analiz przesiadywanie przed telewizorem pochłania niemal trzy godziny naszego wolnego czasu, jedzenie i picie to nieco ponad godzina, a wertowanie mediów społecznościowych zabiera nam 50 minut. A co z innymi czynnościami takimi jak czytanie czy aktywność fizyczna?

Reklama

Cóż na nie przeznaczamy zaledwie kilkanaście minut. Jak wskazują statystyki średni czas czytania książki to 19 minut, aktywności fizycznej poświęcamy zaledwie 17 minut.

- Jeśli naprawdę wydaje nam się, że 50 minut to ograniczona ilość czasu - jesteśmy w błędzie - przyznaje Ken Sena, dyrektor zarządzający i analityk Evercore.Co ciekawe przeciętny czas, jaki ludzie poświęcają na przeglądanie Facebooka wzrósł z 40 minut (dane z 2014 roku) do 50 minut. Co więcej, należy podkreślić, że jest to średnia statystyczna, zatem nie brakuje osób, które spędzają na portalu społecznościowym długie godziny. (PAP Life)

PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy