Sexy pupa

Chcesz by pośladki prezentowały się ładnie w obcisłych rzeczach? Oto, jak możesz je ujędrnić.

Atrakcyjnym, krągłym kształtom pośladków nie sprzyja siedzący tryb życia. Jeśli się nie ruszasz, są płaskie i wiotki, a niekiedy pojawia się na nich cellulit. Ponadto skóra schowana pod warstwą ubrań traci elastyczność, staje się szorstka. Warto poświęcić pośladkom trochę uwagi, aby były seksownie zaokrąglone i zachowały super gładką skórę.

Reklama

Codziennie wcieraj krem Gdy pośladki straciły jędrność, wcieraj w nie krem z kofeiną, guaraną i wyciągami z alg. Pobudzają one mikrokrążenie, ułatwiając usuwanie z tkanek toksyn i tłuszczu. W efekcie zapobiegają cellulitowi i modelują zgrabny kształt pupy, jeśli zgromadził się na niej nadmiar tkanki tłuszczowej. Szybki efekt jędrnych pośladków zapewnia nowatorskie serum, które tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę liftingującą. Jeśli skóra stała się wysuszona, szorstka, wklepuj krem z nawilżającym masłem shea lub tzw. emolient z kwasami Omega-3 i 6.

To nic nie kosztuje

Ujędrnianie mięśni: Siedząc w pracy, napinaj naprzemiennie pośladki, raz lewy, raz prawy. Powtórz to kilka razy przez ok. 3 minuty.

Wzmocnienie skóry: Po wklepaniu w pośladki balsamu, poszczyp je kciukiem i palcem wskazującym, aż lekko się zaróżowią. Uelastycznisz skórę.

Masuj pupę po prysznicu: Kosmetyki ujędrniające najlepiej stosuj po wieczornym prysznicu i połącz je z 15-20 minutowym masażem. Wykonuj koliste ruchy szorstką rękawicą lub specjalnym przyrządem z gumowymi wypustkami. Takie zabiegi doskonale pobudzają mikrokrążenie, przyśpieszają przemianę materii i wygładzają skórę. Ale sama pielęgnacja nie wystarczy. Zwróć też uwagę na swoją dietę. Zrezygnuj z fast-foodów, tłustego mięsa, białego pieczywa i słodyczy. Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, dużo warzyw i owoców, chudy nabiał i mięso, morskie ryby, używaj oliwy. Codziennie pij też ok. 2 litrów wody mineralnej, by oczyścić organizm z toksyn. I dodaj sporty oraz ćwiczenia.

Staraj się więcej ruszać: Pośladki ładnie modelują jazda na rowerze, marsze, biegi, pływanie (kraulem, żabką) oraz taniec. Staraj się na to przeznaczyć po pół godziny 3 razy w tygodniu. Jeśli wolisz ćwiczenia, wtedy najlepiej wykonuj je 3-4 razy w tygodniu, nie krócej niż przez 15 minut. Efekty będą widoczne już po pierwszym miesiącu regularnych ćwiczeń. Zwróć też uwagę, by podczas ćwiczeń nogi były rozstawione na szerokość bioder, plecy proste, a łopatki ściągnięte (nie możesz pochylać się do przodu). Gdy się prostujesz, napinaj mięśnie pośladków i brzuch radzi Sylwia Wiesenberg, instruktorka fitness.

Unoszenie nogi

Wzmocnisz mięśnie nóg i pośladków Stań wyprostowana i oprzyj ręce na biodrach. Przenoś ciężar ciała na prawą nogę. Staraj się mocno napinać pośladki, a lewą unieś w bok. Powtórz to drugą nogą. Zrób ćwiczenie 15-20 razy.

Wymachy nogami

Ujędrnisz pośladki i uda Połóż się na brzuchu. Podeprzyj się na łokciach, unieś tułów. Rób po 20 wymachów raz jedną, raz drugą nogą z ugiętym kolanem. Powtórz to samo wyprostowanymi nogami.

Wypady w przód

Wyrzeźbisz pośladki i spalisz nadmiar kalorii Stań w lekkim rozkroku. Zrób duży krok w przód i powoli ugnij kolana do kąta prostego. Wyprostuj kolana i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób to drugą nogą. Powtórz 15 razy.

Ewa Stasiak

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje