T-shirty Łukasza Jemioła dla Nature the World

Jeden z czołowych polskich projektantów mody Łukasz Jemioł dołączył do grona osób, wspierających projekt "Nurture the World" w Polsce i zaprojektował koszulkę: "Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł".

Bawełniany t-shirt z motywem serca i motyla jest dostępny w czterech wersjach kolorystycznych. Część dochodu ze sprzedaży tego produktu zostanie przeznaczona na dożywianie dzieci w polskich szkołach. Akcja jest prowadzona z PCK. Ze sprzedaży jednego t-shirtu zapewniamy aż 10 posiłków dla dzieci.

Reklama

T-shirty Łukasza Jemioła są dostępne w butiku projektanta Space przy Pl.Dąbrowskiego 8 oraz na platformie showroom.pl Na rzecz akcji platforma całkowicie zrzeka się swojej prowizji.

Nature the World to międzynarodowy projekt społeczny ("social business“) działający w USA i Brazylii. Od lutego 2014, pod nazwą Nurture the World Europe, projekt działa także w Polsce. Nurture sprzedaje dobrej jakości produkty, z których częściowy dochód jest przeznaczony na dożywianie dzieci w szkołach. Firma  wspiera organizacje międzynarodowe i lokalne powołane do walki z głodem (np. PCK w Polsce). Pomysłodawczynią i prezesem Nurture the World jest Monika Jabłońska.

Ambasadorką Nurture the World w Polsce jest znana aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska. Produkty Nurture noszą znane osoby na całym świecie, zaś w Polsce, m.in: Edyta Górniak, Katarzyna Zielińska, Anna Lewandowska, Małgorzata Socha, Ania Wendzikowska, Łukasz Jemioł.


materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Łukasz Jemioł | Nature the World

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje