Jak mogę zareklamować wadliwą biżuterię, skoro zgubiłam paragon...

Podczas wyprzedaży byłam z przyjaciółkami na zakupach i kupiłam efektowną biżuterię. Niestety, z pierścionka wypadło oczko, a ja zagubiłam rachunek. Jak złożyć reklamację? Jolanta, 31 lat, Warszawa

Ma Pani prawo do reklamowania wadliwego towaru, a sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji dlatego, że nie ma Pani paragonu. Dowodem zakupu może być też np. wydruk z terminala, a nawet oświadczenie innej osoby, która towarzyszyła Pani na zakupach.

Takie pisemne oświadczenie przyjaciółki proszę dołączyć do reklamacji. Podst. prawna: ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie kodeksu cywilnego (DzU nr 141/2002, poz. 1176).

Reklama

Andrzej Bućko, prawnik

Dowiedz się więcej na temat: Pani | paragon

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje