Trzy sposoby, żeby… czuć się atrakcyjnie po menopauzie

Wiele kobiet po ustąpieniu przykrych objawów menopauzy skarży się na gorsze samopoczucie związane z zaniżoną samooceną. Jak znowu poczuć się atrakcyjnie?

1. Ograniczamy kalorie i jemy więcej białka, by cieszyć się szczupłą sylwetką. Z wiekiem maleje nasza zdolność do trawienia pokarmów. Dlatego z jadłospisu usuwamy wszystko, co długo zalega w żołądku - tłuste, smażone, pikantne, wzdymające. Równocześnie pilnujemy, by nie przekraczać normy 1750 kcal dziennie. Za to nie odmawiamy sobie białka. Dzięki niemu nie będą wiotczały nam mięśnie. Powinnyśmy spożywać go tyle, ile wynika  z normy: 1,2 g na każdy kilogram ciała. Najlepsze źródła to: drób (bez skóry), przetwory mleczne.  

Reklama

2. Poświęcamy od 150 do  300 minut tygodniowo  na marsze i jazdę na rowerze. Dzięki aktywności fizycznej na powietrzu będziemy wyglądać promiennie i świeżo. 

3. Uruchamiamy pozytywne myślenie. Od tego, co same  o sobie myślimy, zależy, co myślą  o nas inni. Dlatego staramy się  o zdrowe poczucie własnej wartości.

Tekst pochodzi z magazynu

Tina

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje