Reklama
Ślub i wesele

Jak uatrakcyjnić ślub i wesele

Minęły czasy tradycyjnych oczepin, które dziś sprowadzają się głównie do symbolicznego rzutu welonem lub muchą.

Państwo młodzi szukają możliwości wyrażenia swoich upodobań i stylu bycia w nowoczesnych środkach przekazu lub u specjalistów. Najważniejsze to nie popadać w skrajność i z dobrym smakiem urozmaicić przyjęcie.

 1. Umiar dobry na wszystko! Podstawowe pytanie brzmi: jak bardzo można ubarwić ceremonię ślubną i przyjęcie weselne? Najlepszym rozwiązaniem jest jedna atrakcja na ślub i jedna albo dwie na wesele. W praktyce wygląda to nieco inaczej - młode pary przywykły do myślenia, że im bardziej są pomysłowi i oryginalni, tym lepiej, a efekt takiego postępowania często jest przesadzony i nienaturalny.

Reklama

2. Miejsce ogranicza atrakcje. Nie wszystkie atrakcje nadają się do każdej przestrzeni, a dużo z nich jest też podatnych na warunki atmosferyczne, porę dnia czy docelową grupę odbiorców. Klaun nie będzie odpowiedni, jeśli na weselu będzie mało dzieci, a pokaz ognia musi się odbyć przy ładnej pogodzie. Wybór atrakcji jest bardzo szeroki i trudny, dlatego też należy je dokładnie przemyśleć.

3. Charakter przyjęcia taki jak wasz. Dobór niespodzianek zależy także od waszej osobowości i charakterów. Jeżeli jesteście osobami energicznymi i wesołymi, możecie zdecydować się na karykaturzystę lub pokaz barmański. Jeśli zaś lubicie elegancję, szyk, możecie zatrudnić kwartet smyczkowy do przygrywania w kościele i podczas życzeń, a na weselu puścić w niebo lampiony świetlne.

4. Improwizacja czy profesjonalizm. Jeżeli jesteście spontaniczni i odważni, możecie zorganizować improwizacje. Musicie się jednak upewnić, czy przy tego typu zabawie goście również będą się dobrze czuli. Nie wszyscy lubią występować publicznie. Profesjonaliści na pewno lepiej zadbają o komfort gości, pozwalając się im odprężyć.

5. Budżet a atrakcja weselna. Budżet jest bardzo ściśle związany z charakterem atrakcji. Jeżeli zaangażujecie rodzinę i przyjaciół, niewątpliwie poniesiecie mniejsze koszty, niż w wypadku zatrudnienia profesjonalistów. Aby wszystko dobrze wypadło, musicie się najpierw zastanowić, jaki rodzaj atrakcji najbardziej wam odpowiada, a później określić, ile pieniędzy jesteście w stanie na nie wydać.

6. Wybór odpowiedniego profesjonalisty. Warto zwrócić uwagę na doświadczenie firmy (ile lat jest na rynku, jakie ma opinie w Internecie, i to nie tylko na swojej stronie internetowej, ale także na forach). Zapoznajcie się z jej portfolio. Przeanalizujcie cennik, nie zapominając o tym, że wysoka cena nie zawsze świadczy o wysokiej jakości - to, że firma świadczy drogie usługi, nie oznacza, iż na 100% są one lepsze. Porozmawiajcie z jej pracownikami w celu ustalenia szczegółów. Pamiętajcie: rzetelny profesjonalista będzie potrafił spełnić wasze oczekiwania.

 UWAGA: Nie jest prawdą, że duża suma pieniędzy wydanych na atrakcje i profesjonalne usługi jest gwarantem niezapomnianych chwil. Te chwile tworzycie sami, dokonując odpowiednich wyborów.

 MAGAZYN WESELE / Tekst: Ilona Kaczmarska

Magazyn Wesele
Dowiedz się więcej na temat: ślub
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy