W kolorach kobiecych inspiracji

Limitowana seria puszek piwa Redd's, zaprojektowana przez internautów, właśnie trafiła na sklepowe półki w całej Polsce.

Trzy zwycięskie opakowania powstały w ramach konkursu "Zaprojektuj własną puszkę Redd's" - wybrano je spośród ponad 15 tysięcy zgłoszeń. Ogólnopolski konkurs marka rozpoczęła wiosną zeszłego roku. W pierwszej fazie kampanii wyjątkowe opakowania trzech owocowych smaków piwa zaprojektowały znane kobiety: Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata "Endo" Nowicka, które w następnej fazie konkursu wystąpiły w roli jurorek.

Reklama

Konsumenci mieli możliwość pochwalić się kreatywnością i pokazać, w jaki sposób wyrażają siebie, swoje pasje i jak tworzą swój styl. Metamorfozy puszek Redd'sa stworzyły ciekawą galerię, w której znalazły się projekty z radosnymi owocowymi motywami, kwiatowymi aplikacjami oraz wizerunkami kobiet, baśniowych postaci, motyli. galerię można obejrzeć na stronie marki. Tam również znajdował się kreator umożliwiający projektowanie. W ten sposób zabawa zaangażowała szerokie grono osób. Zwycięzcami konkursu zostali Magdalena Czmochowska, Mariusz Płuciennik oraz Piotr Wojtak. Uczestnicy zgodnie twierdzą, że zajęcie miejsc na podium było dla nich wielkim zaskoczeniem i ogromną, aczkolwiek miłą, niespodzianką.

Limitowana puszka Redd'sa Red jest autorstwa Madgy Czmochowskiej - projekt wyraża pogoń za spełnionym marzeniem. Udział w konkursie stał się dla Magdy okazją do przełamania życiowej stagnacji. Zwycięstwo z kolei dało zastrzyk pozytywnej energii oraz przywróciło wiarę w swoje możliwości - Jestem podekscytowana połączeniem mojej kreatywności i wizji z Redds'em. Jako przedstawicielka płci pięknej mogę powiedzieć, że marce udało się zainspirować kobiety do kreatywnego myślenia i wyrażania siebie.

Mariusz Płuciennik , autor zwycięskiego projektu dla Redd'sa Apple, postanowił po prostu wygrać wakacje nad Morzem Śródziemnym... Z tej motywacji zrodziła się potrzeba zrobienia czegoś fajnego, co spodoba się innym - (...) w zamyśle już z daleka miał przyciągać wzrok kontrastem kolorów, natomiast z bliska miał ukazać kobiecą delikatność, lekkość i swobodę poprzez użycie ornamentów kwiatowych oraz postaci elfa.

Redd's Sun stał się natomiast inspiracją dla Piotra Wojtaka, który wziął udział w konkursie z czystej ciekawości. - Mój projekt wyraża lekkość i przywołuje miłe skojarzenia związane z wolnym czasem i wakacjami - stąd wybór kategorii Redd's Sun, w której sam kolor jest bardzo wymowny.

Kobiece jury: Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata "Endo" Nowicka, podkreśliło przede wszystkim niepowtarzalność i oryginalność zwycięskich projektów. Maria Peszek tak skomentowała projekt Magdy Czmochowskiej: - Oryginalny i niezwykle kreatywny. Kreska jest nowoczesna i pasuje do stylu malinowego Redd's Red. Szalony, intrygujący, kolorowy - na puszce będzie wyglądał świetnie.

Agata "Endo" Nowicka dodaje - Chciałyśmy żeby projekty były bardzo indywidualne i niepowtarzalne, żeby nie były powielaniem mody i trendów w grafice. Zwycięska praca jest w stylu retro, dlatego tak bardzo mi się podoba. Mój projekt puszki Redd's Sun, który powstał na początku akcji też jest w stylu retro. Zwycięska puszka jest urocza.

Dowiedz się więcej na temat: peszek

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje