× m.interia.pl

Korzystasz z urządzenia mobilnego? Wybróbuj wersję Interii,
zaprojektowaną specjalnie dla Twojego urządzenia.

Reklama

  • ×

    Treść dostępna również w wersji mobilnej
    na m.interia.pl oraz w aplikacjach na iOS i Android

  •  

    Najtańszy seks jest na dyskotece

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

- Po co iść do burdelu i wywalać kasę, skoro można być na dyskotece i zaliczyć narąbaną panienkę - mówi dwudziestolatek z Białegostoku.

Zdjęcie

"Dziewczyny są łatwe i lubią tabletki zmieszane z alkoholem..." / 
"Dziewczyny są łatwe i lubią tabletki zmieszane z alkoholem..."
- Po co mam iść na dyskotekę w mieście? Tam trzeba dziewczynie postawić przynajmniej dwa drinki, żeby ją zaciągnąć do łóżka. Na wiejskiej zabawie stawiasz pannie piwo za 2,50 i już ją masz - mówi dwudziestojednoletni Robert R. z Białegostoku.

Wystarczy wybrać się na dyskotekę. Kilka słów o fajnych ciuchach i ładnych oczach, a dziewczyny same dobierają się do rozporków. Większość z nich jest pod wpływem alkoholu lub narkotyków. - Bywam na różnych dyskotekach: w Fantazji w Jaświłach, Atlancie w Jeżewie i Colorado w Brańsku - mówi Robert. - Dziewczyny są łatwe i lubią tabletki zmieszane z alkoholem. Można robić z nimi, co się podoba.

Reklama

W budynkach, gdzie magazynowano kiedyś zboże i spędzano bydło, mieści się teraz dyskoteka w Jaświłach. W jednym pomieszczeniu na żywo gra zespół disco-polo, w drugim bawią didżeje. Co tydzień specjalne autokary zwożą tutaj około tysiąca osób z różnych pobliskich miejscowości. Najczęściej są to imprezowicze w wieku od 15 do 30 lat. Małolatom nie jest trudno okłamać albo przekupić ochronę, żeby wejść na disco.

- Wystarczy ostrzejszy makijaż i nikt nie da mi tyle lat, ile mam w rzeczywistości - przyznaje szesnastoletnia Magda W. z Białegostoku. - Raz miałyśmy problem, żeby wejść na koncert w Jeżewie, ale dałyśmy trochę szmalu ochroniarzowi i było po sprawie.

Kochają się na cmentarzu

Około północy Magda i jej koleżanki są prawie nieprzytomne. Kilku chłopaków wlewa do ust jednej z nich wódkę prosto z butelki. Później wynoszą ją na zewnątrz. - Ej, lala! - woła Robert. - Chodź tutaj! - Dziewczyna uśmiechając się, grzecznie podchodzi do samochodu. - Wskakuj! - Oboje znikają w samochodzie. Po kilku minutach szyby są całe zaparowane, z okna wystają tylko buty.

Położona na krańcach miasteczka dyskoteka Colorado oddzielona jest od katolickiego cmentarza kilkudziesięcioma metrami działek. - Latem wystarczy wyjść z dyskoteki i przejść się na pobliską łąkę. Same gżące się parki - opowiada Robert. - Jak jest ciepło, to na cmentarzu obok albo na działkach można spotkać ludzi z dyskoteki, którzy poszli tam na szybki numerek - opowiada chłopak z Brańska.

- Jak na zewnątrz jest zimno, to robimy to w ubikacji albo u mnie w samochodzie - opowiada Jacek L. z Łap. - Trzy piwa i dziewczyna sama się do ciebie dobiera. Chcesz, żeby kolega dołączył. Nie ma sprawy.

Jak poderwać dziewczynę z miasta?

Najtrudniejsze są dziewczyny z miasta. Niezamożne studentki łudzą się, że na dyskotece znajdą sobie sponsora. - W dobrych klubach w mieście trzeba mieć kasę. Podchodzisz do baru, wyciągasz trochę gotówki i dziewczyny same podchodzą - mówi Robert. - Pytają, czy możesz postawić im drinka. To szybkie dziewczyny, na jedną noc.

Ofiary gwałtu

Nie wszystkie dziewczyny, które są pod wpływem alkoholu, mają ochotę na seks. Nie każda jednak jest w stanie odmówić, gdy jest nieprzytomna. - Sprawcami gwałtów są najczęściej znajomi - mówi nadkom. Jacek Dobrzyński z zespołu prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku. - Bardzo często dziewczyny nie chcą mówić o tym, że zostały zgwałcone, bo wstydzą się tego albo boją się sprawcy. Tymczasem fakt, że chłopak i dziewczyna bawią się razem, piją alkohol, nie jest pozwoleniem na gwałt. Zdarza się, że mężczyźni źle interpretują zachowanie kobiet. Gwałcą je i popełniają przestępstwo - ostrzega Dobrzyński.

Tekst pochodzi ze specjalnego dodatku gazety "Super Express" - "Seks i dziewictwo" opublikowanego 17 stycznia 2006.

Artykuł pochodzi z kategorii: Seks

Super Express
Więcej na temat:dziewczyna | robert | dziewczyny | seks

Zobacz również

  • Oceń tekst

    Ocen: 24

Reklama

Skomentuj artykuł: Najtańszy seks jest na dyskotece

Przejdź do forum »

Wasze komentarze (602)

Dodaj komentarz
kamil

~kamil -

Teraz same dziwki na dyskotekach 15 letnie

grzechu

~grzechu -

Przecież na naszą emeryturę musi ktoś urobić,a kto to zrobi jak nie dzieci tych co teraz się bawią i kochają na dyskotekach. Wszystko ma jakieś plusy i minusy....

Ja

~Ja -

Te laski o których tu mowa to nic innego tylko naiwne i glupie dziołchy ze wsi, ktore maja nadzieje ze w ten sposob zlapia jakiegos kolesia. Jest tez opcja ze one bawia sie lepiej niz ci faceci ktorym sie wydaje ze panuja nad wszystkim, a tak naprawde to kobiety sa gorą...

krytyk

~krytyk -

ledwie jedna i druga skończy te 15 czy 16 lat, a już zgrywa taką dojrzałą, chce sie uprawiac seks, często po pijaku i nie z właściwym kolesiem. A póżniej dramat, , ani okresa, ani adresa''. Niejedną tez upiją do nieprzytomnosci lub wrzuca do browara , , pigułke gwaltu'' a najwiecej roboty przez takich debili mamy my - Policja, dlatego, że jakas malolata puściła sie na dysce i wszystko nagle wymknelo sie spod kontroli. A Ty debilu, ktory piszesz o tym , ze wrzucasz jej cos do piwa, zeby byla latwiejsza, to wbij sobie do tego glupiego łba, ze jest to przestepstwo polegajace na doprowadzeniu do obcowania plciowego podstepem, za ktore mozesz glupku wyladowac za kratkami nawet na dziesiec latek....wszystko jest do czasu.Opamietajcie swie barany zanim bedzie dla was za pozno, szczegolnie wy lekkomyslne malolaty z pepkami na wierzchu, bo jestescie przede wszystkim jeszcze za glupie na wspolzycie(pewnie na dyskoteke wychodzicie po cichaczu, gdy rodzice twardo spią)a poza tym nidojrzale na ewentualne i niechciane macierzynstwo. Pół biedy, gdy robicie to ze swoim chlopakiem.

Goraca Cycatka

~Goraca Cycatka -

Bardzo lubie jak na dyskotece coraz to inny chlopak mi cycuszki obmacuje. Najczesciej nie nosze majtek a moja spodniczka jest tak krotka ze widac moja odstajaca lechtaczke jak stoje z rozszezonymi nogami. Mam wtedy bardzo duze powodzenie i duzo chlopakow mi cipke maca. Nigdy nie musze wydawac pieniedzy na drinki bo mi ktos zawsze je kupuje. Czasem jestem na siebie zla bo nie odmawiam zadnemu ktory mi dotknie lechtaczke. Zapominam o calym swiecie i chodze do ubikacji koleino z kilkoma chlopakami. Mam tak silny poped ze nie moge sobie poradzic. Od 10 - tego roku zycia zadnemu chlopakowi sie nie oparlam. Teraz chodze na dyskoteki jak najczesciej moge bo wiem ze zawsze ktos sie znajdzie. Mam zawsze mini spodniczke na sobie i bardzo czesto sie schylam aby dodac chlopakom smialosci. Ciagle mi sie chce no i co zrobic.

bad boy

~bad boy -

dyskoteki ty da tam da pojedzie na balecik i piwko i pigula a puzniej ??? <SEX> w < w c > ale to niekture lupiom t

Kiniu$

~Kiniu$ -

Byłam widzialam to sie dzieje na oczach innych , ale to decyzja tych dziewczyn , majac 15 lat (nawet teraz 17) nie dałabym sobie żeby jakis przypadkowy chlopak fundowal mi przejazdzke samochodem piwo ok ale jedno nei wiecj i rozmowa wiecej NIE... ale dziewczynki ze wsi takie sa no niestety. Mama nadzieje , ze to sie kiedys zmieni :). No coż a potem szybki slub i mama w wieku 16 lat ... Same sobie to wybieraja . Przykre

sylwuś

~sylwuś -

szkoda , ze coraz wiecej dziewczyn się puszcza. nie maja zadnych wartosci.przykre to jest !!

tesia

~tesia -

dziewczyny po co pić i oddawać się pierwszemu lepszemu nie wyobrażam sobie tego to ochyda zwłaszcza teraz kiedy jest tyle różnych chorób.

....

~.... -

Ja też byłam nie raz na imprezkach i całkowicie sie zgadzam z tym , że panienki ze wsi są łatwiejsze. Kilka razy widziałam jak przyjechał jakiś love - joy z miasta &quot;skóra , fura i komóra&quot; a laski od razu mknęły do niego ... W tej miejscowości której byłam na imprezie tam raz kolesie przychodzili tylko po jedno , bo laski już wyrobiły sobie taką opinie , ze są łatwe... Byłam tam raz ale nie mam zamiaru więcej ... LAski ze wsi chodza sie rozerwać ( dla większości rozerwać znaczy opic ) a kolesie tylko czekają na ten moment. W mieście laski sa bardziej niedostępne , ale są wyjętki , które potwierdzają regułe.

Reklama