#CREATEYOURSTYLE - Pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny

Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki.

#CREATEYOURSTYLE - Pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny
#CREATEYOURSTYLE - Pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodzinyINTERIA/materiały prasowe

- #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie - mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. -  Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny.

Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPFcreators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie.

Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model - zostań modelką. W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.

- Mam do Schwarzkopf ogromny sentyment, bo produkty z czarną główką od zawsze były w moim rodzinnym domu. Cieszę się, że mogę być ambasadorką marki, której szamponem babcia myła mi włosy, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką - mówi Zuza Kołodziejczyk. - Każdy z nas jest inny, ma inny bagaż doświadczeń, inne marzenia. Chcę inspirować ludzi do eksperymentowania, poszukiwania nowych rozwiązań. To czysta frajda, a jeśli chodzi o włosy, Schwarzkopf daje do tego najlepsze narzędzia.

- Chciałbym zachęcić wszystkich do bycia sobą i wyrażania siebie, bez względu na to skąd pochodzimy i jak oceniają nas inni. Współpraca ze Schwarzkopf to dla mnie nie tylko niezwykłe wyróżnienie, ale i wyzwanie - przyznaje Rafał Maślak. - Zadbane włosy to nasza wizytówka, dlatego wspólny projekt z liderem w tej dziedzinie stanowi wspaniałe źródło inspiracji.

Zuza i Rafał aktywnie wspierają kampanie Schwarzkopf w mediach społecznościowych, a także jako ambasadorzy lokalni reprezentują Polskę w ramach inicjatyw globalnych. Wizerunek Zuzy dodatkowo wspierał pierwszą falę kampanii #CREATEYOURSTYLE - zarówno online, jak i w prasie oraz na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży. Świętując 120 urodziny, Schwarzkopf przekazuje wszystkim jedną myśl - nie krępuj się, bądź sobą i ... wyraź swój styl!

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas