× m.interia.pl

Korzystasz z urządzenia mobilnego? Wybróbuj wersję Interii,
zaprojektowaną specjalnie dla Twojego urządzenia.

Reklama

6 ćwiczeń na jędrne pośladki

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Marzysz o tym, by na plaży dobrze prezentować się w bikini, ale ciągle jesteś niezadowolona ze swoich pośladków? Podpowiadamy łatwy program ćwiczeń.

Zdjęcie

/ 
Jeśli zaczniesz już dziś i wytrwale będziesz ćwiczyć, pierwsze efekty zobaczysz już po czterech tygodniach.

Wypady w przód

Reklama

Stań prosto. Wykonaj wypad jedną nogą do przodu, tak by noga zachowała kąt prosty. Piętę drugiej nogi oderwij od podłogi. Następnie wykonaj wypad drugą nogą. W trakcie ćwiczenia plecy proste, ramiona wyprostowane i ściągnięte do tyłu. Wykonaj po dwadzieścia wypadów na każdą nogę.

Podnoszenie nogi ugiętej w kolanie

Uklęknij na kolanach i oprzyj przedramiona na podłodze. Wciągnij brzuch i cały czas patrz w dół. Unieś do góry ugiętą w kolanie nogę. Pamiętaj, by koniecznie spiąć przy tym pośladki! W takiej pozycji policz do pięciu i wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj w czterech seriach po dziesięć razy z przerwą 15 sekundową po każdej z serii. Pamiętaj o prawidłowym oddechu. Wydychaj powietrze w momencie podnoszenia nogi.

Podnoszenie zgiętej nogi w bok

Uklęknij na kolanach. Dłonie połóż na podłodze na wysokości barków. Wciągnij brzuch i cały czas patrz w dół. Unieś jedną nogą w bok zgiętą pod kątem prostym. Chwilę wytrzymaj. Unoś nogę dziesięć razy. Następnie unoś drugą nogę. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach na każdą nogę. Pamiętaj o prawidłowym oddechu. Wydychaj powietrze w momencie podnoszenia nogi.

Krążenie nogą

Uklęknij na kolanach. Unieś wyprostowaną nogę do góry. Wykonaj małe ruchy okrężne. Głowę trzymaj opuszczoną, plecy muszą być proste. Po 15 sekundach zmień nogę. Wykonaj ćwiczenie w dwóch seriach po dziesięć powtórzeń.

Wypad nogi w pozycji klęczącej

Stań prosto. Następnie pochyl się do przodu i oprzyj na rękach. Wyprostuj nogę i wysuń do przodu, drugą nogę ugnij. Po kilku sekundach zmień nogę. Ćwiczenie powtórz w dwóch seriach po dziesięć wypadów na każdą nogę.

Napinanie pośladków

Połóż się na plecach. Ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. Zegnij nogi. Delikatnie rozstawione stopy oprzyj na podłodze. Wciągnij brzuch i napnij mocno pośladki. Po kilku sekundach rozluźnij mięśnie. Powtórz ćwiczenie w dwóch seriach po dziesięć razy.

Zadbaj o nie już dziś!

Pamiętaj również o kilku prostych zasadach. Nie garb się! Korzystaj z każdej nadarzającej się chwili, by poćwiczyć. Wysiądź jeden przystanek wcześniej i zrób sobie szybki spacer. Jeśli możesz, zrezygnuj z windy. Lepiej powoli wspiąć się po schodach. Jeździsz do pracy autobusem? Wykorzystaj ten czas na popracowanie nad mięśniami pośladków. Na kilkanaście sekund napinaj mięśnie i rozluźniaj. Postaraj się pamiętać, by wykonywać to bardzo proste ćwiczenie kilkadziesiąt razy dziennie. To naprawdę wyrabia mięśnie.

Przy okazji pamiętaj o odpowiedniej pielęgnacji. Systematyczny naprzemienny prysznic zimnym i ciepłym strumieniem, a po każdej kąpieli masaż z odrobiną balsamu ujędrniającego lub zwykłej oliwki.

Artykuł pochodzi z kategorii: Uroda

Więcej na temat:mięśnie | nogi

Zobacz również

  • Sekrety kobiet z różnych stron świata

    Hinduski zachwycają piękną skórą, Hiszpanki burzą włosów, a Brazylijki sexy ciałem. Japonki są długo młode! Oto ich tajemne sztuczki i kosmetyki. więcej

Reklama

Skomentuj artykuł: 6 ćwiczeń na jędrne pośladki

Przejdź do forum »

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

70040

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

Koszt całkowity SMS 0,62 PLN Nota prawna

? O co chodzi z wyróżnieniem

Wasze komentarze (178)

Dodaj komentarz
///\\\

~///\\\ -

oprócz ćwiczeń ważne są także systematyczne masaże, które poprawiają wygląd skóry, ja stosowałam DermaRoller i moja skóra stała się o wiele jędrniejsza.

karinka

~karinka -

na mało jędrną skórę polecam systematyczne masaże, pomagają zwalczyć cellulit i widocznie poprawiają wygląd skóry. Ja do masażu używam DermaRollera i moja skóra wygląda dużo lepiej.

doroTA

~doroTA -

sądze ze my dziewczyny zbytnio generalizujemy to całe podejscie do kultu ciała, który az tak zdominował codzienność [ i to nie mało:( ]... czasami jak te zaślepione dajemy sie opanowac tym wszystkim reklamom , mediom, dietom , modzie na odchudzanie (przesadne). dązenie do posiadania nienagannej figury modelek, które czasami wyglądaja jak patyczki , które zaraz sie złamią na wietrze:(((... a gdzie ta radosc zycia , czerpanie szczescia z kazdego dnia..<?> , dlaczego błednie myslimmy MY Dziewczyny , słuchając tych (często) bzdur w TV, czytając w gazetach ze np chłopaki lubią " kościotrupy'' to juuzz wszystkie zaczynam głodówki, katujemy sie:(( .. i poco Na co >>>?????>>>>>..czy to ma byc sens naszego zycia , robienie czegos na siłe bo taka moda>?> a gdzie ukazywanie swojego JA , przeciez jakbysmy wszysscy byli tacy sami , niczym bysmy sie nie rozrózniali ,..to NUDA , prostotta. zadnych zróznocowan. .a czy to nei jest tak ze są rózne typy, Faceci którzy nie uwielbiają 1 typu kobietek;)) .. mają rózne gusta ..tak jak my dziewczyny !:)) , jedni lubią puszyste , inni znów szczupłe ( dziewczyny SZCZUPŁE , wysportowane - nie CHUDE!!! , bo często źle to odczytujemy!) ...a my : jedne lubią umięsnionych ,inne szczupłuch Facetów :)) ... kazdy jest INNY !!! dlaczego mamy sie do jednego sprowadzac typu <?> .nei róbmy tego i nei dajmy sie otępić tym wszystkim "racjom'' ( jak uwazają) media . :(((((

danka

~danka -

Ja nie uwazam ze ćwiczenia potrafia nas az tak zmotywowac do efektów ze bedziemy po prostu przez cały czas tylko ćwiczyć.Wiele z nas zniechęca sie od razu kiedy po tygodniu ćwiczeń nie widac efektów.DLatego tak sporo kobiet decyduje sie teraz na zabieg lipolizy.Ja tez w ten weekend jestem umówiona do gab.Afrodyta w Warszawie i musze wreszcie wziac sie za moja pomarańczowa skórke.

DAWID 26

~DAWID 26 -

Nie mogę patrzeć na grube kobiety z dużymi tyłkami- jak na nie patrze, to robi mi sie nie dobrze. Uwielbiam szczupłe, filigranowe kobiety.

Renard

~Renard -

oraz wąska talia u żony to skarb dla każdego mądrego mężczyzny. Mądrego, bo głupiec to się nie zna i nie docenia piękna natury. Ma się rozumieć, wszędzie są jakieś granice i nie wolno doprowadzić do otyłości.

jasmin

~jasmin -

urzywaj rekawicy do masarzu podczas kompieli i wetrzyj balsam mi to pomoglo

:D kochanego ciałka nigdy nie za

~:D kochanego ciałka nigdy nie za -

ja jestem w miarę szczupła bo mam płaski umięśniony brzuch ale duże i wypięte pośladki można powiedzieć że jak nie które murzynki i wcale nie mam przez to kompleksów ;). Ale jak widzę dziewczyny które są chude bez biustu to nie wiem co facetów w czymś takim przyciąga (bez obrazy dla takich dziewczyn bo też są piękne) ale kobiety ,które mają ciałko to są moim zdaniem bardziej seksowniejsze :D kochanego ciałka nigdy nie za wiele :)

LILITH.

~LILITH. -

napinaj mięśnie w autobusie lub w czasie chodzenia, zwłaszcza teraz, kiedy jesteśmy ubrane i nie widac, ze sie napina pośladki. Robiłam to systematycznie, faktycznie działa, tylko mi się mimowolnie od razu napinały mięśnie Kegla i cały czas byłam pobudzona seksuanie i tak rozkosznie nawilżona..., a tu praca wśród samych facetów...

cukiereczek

~cukiereczek -

ja jestem puszysta i niestety przez to ciogle mi dokuczaja mam 30 lat i tylko smutek w oczach swiuch

Reklama