Blue Label, Givenchy

W weekend mężczyzna Givenchy zamienia swój garnitur na kaszmirowy sweter, dżinsy i tweedową marynarkę. Jego wrodzone poczucie elegancji w naturalny sposób adaptuje się do każdej sytuacji, tak jak jego zapach - Givenchy Pour Homme Blue Label - przystosowuje się do różnych chwil życia.

Blue Label
Blue Labelmateriały prasowe

Pierwsze doznanie w kontakcie z Givenchy Pour Homme Blue Label to stymulująca świeżość. Ten nowy "drzewny" zapach łączy w sobie trwałą świeżość z męską mocą.

Dołożono wszelkich starań, aby wrażenie świeżości trwało jak najdłużej. Cytrusowe nuty - grejpfrut i mandarynka - zostały wzmocnione, aby zapach musował świeżością. Przyjemna woda nuta Hedione dodaje kompozycji świetlistości i przejrzystości. Pieprz dodaje jej pikanterii. Delikatność zapachu jest zasługą miękkich, drzewnych nut: olejku olibanowego i cedru.

Nuta głowy: bergamotka, hedione i grejpfrut.

Nuta serca: pieprz, kardamon i davana - owocowa esencja użyta po raz pierwszy w kompozycji Givenchy Pour Homme.

Nuta głębi: olejek olibanowy, cedr i wetiweria.

Woda toaletowa: 50 ml, cena: 229 zł; 100 ml, cena: 336 zł.

Woda po goleniu: 100 ml, cena: 244 zł.

Bezalkoholowy dezodorant w sztyfcie 75 g, cena: 113zł.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas