Ćwicz w szpilkach

Kochasz buty na wysokich obcasach tak bardzo, że nie potrafisz się z nimi rozstać, nawet podczas treningu? Teraz masz okazję poćwiczyć w szpilkach dzięki stiletto strenght!

Kochasz wysokie obcasy? Uwielbiasz zwracać na siebie uwagę dzięki stukotowi butów? Masz świadomość tego, że każdy mężczyzna uważa, że szpilki są sexy? Zwłaszcza te na bardzo wysokim obcasie!

Reklama

Ale chodzenie na nich nie jest łatwą sztuką. Nietrudno stracić równowagę, potknąć się i skręcić nogę w kostce. Na dodatek chodzić to nie wszystko, trzeba jeszcze poruszać się z gracją, jak przystało na damę, a nie kroczyć jak zawodnik podnoszący ciężary.

Aerobik na obcasach

Z tego właśnie powodu modna nowojorska sala gimnastyczna "Crunch Gym" rozpoczęła specjalny program, prowadzony przez zawodowe modelki, dla tych wszystkich pań, które chcą nauczyć się pięknie chodzić w tych butach. Panie ćwiczą w nim mięśnie brzucha, pleców, a przede wszystkim kostek. Podobno chodzenie w takich butach zawsze jest bolesne ale ćwiczenia stiletto strenght zmniejszają ten ból do minimum.

Zobacz film:""

Pomyślałaś sobie pewnie: aerobic na obcasach?! To niemożliwe! A jednak! Od niedawna także w Polsce mamy do czynienia z nowym zjawiskiem zwanym stiletto strenght! Co to takiego?

Jest to program ćwiczeń dla pań, które nie wyobrażają sobie, by mogły poruszać się na butach na płaskim obcasie, ale nie tylko: te ćwiczenia polecane są również dla osób, które chcą oswoić się ze szpilkami, nauczyć się elegancko i swobodnie w nich poruszać. Tak niecodzienny pomysł mógł do nas przyjść tylko z Ameryki!

Z siłą sztyletu

Nazwa stiletto strenght oznacza ,"siła sztyletu", gdyż ,"sztyletem" nazwany został pewien model szpilek o bardzo wysokim obcasie. Ćwiczenia te biją rekordy popularności w najlepszych salonach fitness. Nic więc dziwnego, że pomysł przywędrował również do naszych klubów.

Na czym polega stiletto strenght? Na początku jest oczywiście rozgrzewka, która przygotowuje mięśnie do dalszej pracy. Trening właściwy, bardziej intensywny trwa ok. 30- 45 minut. Instruktorzy wykorzystują w nim przede wszystkim metodę pilatesu. Dzięki niej znacznie wzmocnione zostają mięśnie tułowia.

Po treningu właściwym mamy do czynienia z nieco bardziej odprężającą częścią ćwiczeń, która polega na nauce pełnego gracji i wdzięku chodu na wysokich obcasach. Wielu instruktorów proponuje też na koniec zabawę- taniec w rytm szalonej dyskotekowej muzyki. Brzmi niegroźnie, prawda?

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia | mięśnie | buty

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje