Odsłoń brzuch

Oponka na brzuchu przestała być domeną wyłącznie panów. A wakacje tuż, tuż. Pora odsłonić brzuch!

Pszenne pieczywo, słodkie jogurty, gazowane napoje, batoniki jako remedium na stres - to tylko niektóre grzeszki, powodujące wystający brzuch. Możemy temu zaradzić.

Reklama

Ruch, ruch, ruch

Wystarczy systematycznie ćwiczyć. Połóż się na plecach. Ręce ułóż wzdłuż tułowia. Unieś nogi w górę pod kątem prostym do tułowia. Siłą mięśni brzucha oderwij pośladki od podłogi. Na początku, powtórz ćwiczenie 10 razy. Z czasem powinnaś wykonywać 20 unoszeń w trzech seriach.

Próba nr 2, 3 i 4

Przy kolejnym ćwiczeniu musisz zejść do parteru. Połóż się na plecach. Ręce ułóż na skroniach. Nogi zegnij w kolanach. Robiąc wdech, unieś klatkę piersiową (ale niezbyt wysoko - wystarczy ok. 30 cm). Następnie zrób wydech i powróć do pozycji wyjściowej. Na początku powtórz ćwiczenie 10 razy. Z czasem powinnaś wykonywać 20 unoszeń w trzech seriach. Pamiętaj, by w trakcie tego ćwiczenia nie ciągnąć szyi. Wystarczy mały ruch. Zwróć uwagę na pracę mięśni brzucha. A teraz się przekręcamy. Połóż się na brzuchu. Wyprostuj ręce i oderwij je od podłogi, a następnie unieś wyżej przed sobą. Nie musisz unosić rąk bardzo wysoko, wystarczy ok. 30 cm. Na początku, powtórz ćwiczenie 10 razy. Z czasem powinnaś wykonywać 20 unoszeń w trzech seriach. Połóż się na brzuchu. Wyciągnij ręce. Dłonie ułóż pod brodą. Następnie napnij pośladki i lekko unieś nogi do góry, ale nie za wysoko, wystarczy ok. 30 cm nad podłogą. Na początku powtórz ćwiczenie 10 razy. Z czasem powinnaś wykonywać 20 unoszeń w trzech seriach.

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia | dieta | nogi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje