Tusz HYPOAllergenic marki Bell

​Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że mascara HYPOAllergenic zdobyła drugie miejsce w badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2014 w kategorii kosmetyki kolorowe.

W tym roku tytuł "Najlepszy Produkt" przyznano 144 nowościom w 48 kategoriach (żywność, chemia gospodarcza i kosmetyki). Wśród nagrodzonych znalazły się produkty zarówno polskich, jak i międzynarodowych marek. Badanie przeprowadził w listopadzie 2013 r. instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy wiodących pism branżowych "Wiadomości Handlowe" i "Wiadomości Kosmetyczne". Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów wprowadzonych na polski rynek w okresie od 1 września 2012 r. do 1 września 2013 r.

Reklama

HYPOAllergenic Mascara marki Bell. Hipoalergiczny tusz do rzęs. Został stworzony specjalnie dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Pogrubia, wydłuża i subtelnie podkręca rzęsy. Formuła produktu została wzbogacona witaminą E, woskiem roślinnym, woskiem pszczelim oraz oliwą z oliwek. Zapewnia zdrowy wygląd, wyjątkowy połysk i elastyczność. Tusz nie kruszy się i nie rozmazuje. Nie skleja włosków i nie pozostawia grudek. Nie zawiera substancji zapachowych, alkoholu oraz parabenów. Przebadany okulistycznie.

materiały promocyjne
Dowiedz się więcej na temat: Bell

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje