Twoje domowe SPA z kosmetykami BODHI

Z okazji wprowadzenia na rynek polski marki Bodhi - naturalne kosmetyki z Tajlandii - w czerwcu, w sklepie modowym UFUFU Polscy Projektanci w Warszawie przy ulicy Mysia 3 został zorganizowany premierowy event. Zdrowa i piękna skóra jest jak markowe ubranie - dobrze się w nim czujemy, świetnie wyglądamy i wiemy, iż posłuży nam na długie lata.

Ekskluzywne kosmetyki Bodhi dedykowane są dla osób, które cenią sobie swoje zdrowie, wysokiej jakości naturalne składy, przepiękne zapachy i luksusowy wygląd.

Reklama

Przybyli na premierę goście mogli w jednym miejscu i czasie zaznać nietuzinkowych doznań zarówno dla ciała jak i jego oprawy w postaci nowej kolekcji UFUFU. Przy kieliszku dobrego wina uczestnicy mogli dowiedzieć się od przedstawicieli firmy Bodhi, jak ważne jest stosowanie kosmetyków o naturalnych składach i unikania tych, które zawierają nieprzyjazne a wręcz trujące dla nas składniki. Można było zaznajomić się z całą gamą kosmetyków Bodhi, która podzielona jest na:

- Kosmetyki do ciała (peelingi, balsamy do ciała; żele pod prysznic, olejki do masażu, mydła, sole do kąpieli)

- Kosmetyki do włosów (szampony, odżywki, maska ryżowo-mleczna, olejek odżywczy do włosów)

- Aromaterapia (dyfuzory trzcinowe, olejki eteryczne)

Zdobyta wiedza miała również zastosowanie w praktyce. Przemiła Pani Iza - kosmetolog z Body&Beauty Clinic w Warszawie przy ulicy Grzybowiska 3  - wykonywała zabiegi na dłonie w oparciu o kosmetyki Bodhi. Goście mogli wybrać do zastosowania jeden z peelingów: kawa i migdał, różowy grejpfrut, drzewo herbaciane bądź dziewiczy kokos. Delikatny, lecz bardzo efektywny peeling dłoni zwieńczony był zaaplikowaniem balsamu i niezwykle relaksującym masażem dłoni. Pani Aneta Teodorczuk Perchuć rozkoszowała się peelingiem z drzewa herbacianego i balsamem mix cytrusów.

Kosmetyki cieszyły się dużym zainteresowaniem Pani Lidi Popiel, która finalnie wybrała odżywkę "Kwiatowa Mieszanka". Skuszona świeżymi zapachami kosmetyków Pani Izabela Zwierzyńska również zdecydowała się na zabieg dłoni i chętnie słuchała porad kosmetologa.

Unoszące się w powietrzu zapachy balsamów (lotos i geranium, zielona herbata, cytrusowy mix, kokos i wanilia) koiły zmysły gości, którzy w międzyczasie oglądali najnowszą kolekcję UFUFU.  

Celem eventu było poinformowanie o nowej marce kosmetyków naturalnych Bodhi z Tajlandii oraz przestroga przed używaniem masowych kosmetyków, które zawierają niebezpieczne dla naszego zdrowia składniki. Ponadto goście zachęcani byli do stworzenia swojego domowego SPA poprzez stosowanie na co dzień produktów Bodhi. Na event zaproszeni zostali znani aktorzy, dziennikarze, przedstawiciele wiodących biur reklamy oraz osoby z redakcji wybranych portali internetowych o tematyce kosmetyka i lifestyle.

 

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje