Ujędrnij piersi!

Zła dieta, wiek, rozmiar, ciąża, karmienie piersią i niestety grawitacja to czynniki, które przyczyniają się "obniżenia" naszego biustu.

Pogłębiającemu się "opadaniu" kobiecego biustu pomogą ćwiczenia fizyczne. Piersi są zbudowane głównie tkanki tłuszczowej (nie posiadają mięśni - podtrzymują je mięśnie klatki piersiowej i cienka, delikatna skóra). Na dobrym poziomie utrzymują je mięśnie klatki piersiowej i ramion. Dlatego właśnie dla pań, które chcą ujędrnić i lekko podnieść swoje piersi poniżej przedstawiamy 7 prostych ćwiczeń, które można wykonywać w domu:

Reklama

Pompki

Stojąc w lekkim rozkroku w lekkim rozkroku, pochyl się w przód, kładąc dłonie na podłodze. Powoli przesuń dłonie w przód, aż nogi i tułów utworzą, linię prostą. Wykonuj pompki. Ćwiczenie zrób w 5 seriach po 8. powtórzeń. Jeżeli nie jesteś w stanie wykonać tradycyjnych pompek - kolana oprzyj o podłogę skrzyżuj nogi i wykonuj tzw. damskie pompki.

Odpychanie ściany

Stojąc w lekkim rozkroku przodem do ściany, ręce wyciągamy przed siebie. Pochylamy się w stronę ściany, opierając dłonie o ścianę wykonujemy "pompki na stojąco" (podczas ćwiczeń stoimy na palcach i staramy się jak najdalej odsunąć nogi). Ćwiczenie powtarzamy w 5 seriach po 7 razy.

Modlitwa

Wyprostowane dłonie złącz na wysokości piersi - jak do modlitwy i z cały sił mocno dociskaj je do siebie wytrzymując ok. 10 sekund. Ćwiczenie powtórz 6 razy.

Wymach w górę i w bok

Stań rozkroku tak, aby stopy były rozstawione na szerokość bioder. Chwyć ciężarki w dłonie i opuść ręce wzdłuż ciała. Dłonie zwrócone grzbietami w tył. Wyprostowane ręce unoś przed siebie, rozkładając je następnie na boki. Powróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz w 5 seriach po 6 powtórzeń.

Rozpiętki na leżąco

Leżąc na ławeczce treningowej, trzymaj ręce z hantlami wyprostowane przed sobą, dłonie zwrócone do siebie wewnętrznymi stronami. Rozchylaj ręce na boki, opuszczając hantle i delikatnie zginaj łokcie. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz w 5 seriach po 8 powtórzeń.

Krążenia

Stojąc, opieramy ręce na ramionach i wykonujemy nimi 25 krążeń do przodu, a po nich krążenia do tyłu.

Nożyce

Leżąc na plecach wykonujemy "nożyce pionowe" rękami. Machamy nimi, wyprostowanymi, nad tułowiem. Wymach kończymy z jednej strony tuż nad brzuchem a z drugiej tuż przed twarzą. Ćwiczenie powtarzamy w 8 seriach po 35 wymachów.

Dowiedz się więcej na temat: biust | nogi | Piersi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje