Wiosenny fitness

Zmęczenie, przepracowanie, a do tego "oponki" na brzuchu. Chcesz z tym skończyć? Wybierz w fitness clubie zajęcia, dzięki którym nie tylko stracisz zbędne kilogramy, ale jeszcze wzmocnisz swoją kondycję!

Low impact -odzyskaj formę!

Reklama

To forma ćwiczeń bez podskoków, z prostymi elementami kroków, których wykonanie nie sprawi kłopotu nawet tym, którzy zapomnieli, że zimą też trzeba się ruszać! Cały sekret treningu tkwi w tym, że low impact aerobic jest mniej wyczerpujący niż tradycyjny aerobik, gdyż ćwiczenia przy muzyce są proste, możesz je wykonywać nawet wtedy, gdy masz sporą nadwagę. Nie musisz też bać się, że na drugi dzień po treningu obudzisz się z zakwasami czy bólami stawów.

Tętno podczas wykonywania ćwiczeń waha się w przedziale 125-150 uderzeń na minutę. Jest to najlepszy dowód na to, że low impact aerobic to zestaw idealny dla osób z kiepską formą a ryzyko nabycia kontuzji jest w tym wypadku niewielkie. Jeśli zatem chcesz w racjonalny sposób zgubić zbędne kilogramy, ale nie masz zamiaru od razu rzucać się na głęboką wodę - postaw na ten właśnie trening! Zwłaszcza, że łagodne ćwiczenia odprężają, relaksują i łagodzą stres.

Jazda bez trzymanki!

Szukasz dobrego treningu, przy którym nie tylko zgubisz parę kilo, ale jeszcze poczujesz napływ energii? Spróbuj zestawu ćwiczeń, który jest absolutna nowością!

Hydrospinning czyli połączenie jazdy na rowerze z ćwiczeniami w wodzie zapewni taki efekt. Ćwiczenia odbywają się w basenie, gdzie znajdują się rowerki. Sprzęt został specjalnie skonstruowany do tego nietypowego treningu.

Jakie efekty daje nam hydrospinning? W czasie treningu kształtujemy nasze mięśnie. Podczas zwykłej jazdy na rowerze rzeźbimy mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Dzięki sesji w wodzie wzmacnia się także tarcie, dzięki czemu nasz organizm musi pokonać zwiększony opór, jaki stawia woda. Spalamy więc więcej kalorii niż podczas zwykłej jazdy na rowerze, gdyż podczas jednego treningu można spalić od 600 do nawet 1200 kalorii!

Ponadto woda gwarantuje nam niezwykle przyjemny masaż całego ciała. W efekcie, po kilku już sesjach hydrospinningu poprawia się nasza kondycja, spalony zostaje tłuszcz, a sylwetka jest ładnie modelowana. W ten sposób nie dość, że zrzucasz sadełko, to jeszcze pozbywasz się cellulitu!

Jest to trening o charakterze wytrzymałościowym, każdy jednak może dostosować intensywność ćwiczeń do własnych potrzeb i do indywidualnej kondycji.

Odchudzanie w tanecznym rytmie

Jeśli kochasz taniec i dobrą muzykę, a chcesz schudnąć, musisz koniecznie spróbować dance aerobic! Na zajęciach nie poznasz typowych kroków dla tańca klasycznego, po prostu wyluzujesz się i poczujesz przypływ energii!

Dzięki dance aerobic odzyskasz witalność, gdyż podczas tańca w naszym organizmie wytworzą się endorfiny, które zapewniają świetny nastrój. Twoje ruchy nabiorą gracji, a ciało stanie się jędrne i sprężyste- efekt jo- jo i wzrost masy ciała nie będą już stanowić dla ciebie zagrożenia! Poza tym masz tu niepowtarzalną okazję podszkolić swój warsztat taneczny, by potem móc zabłysnąć na imprezie czy w dyskotece.

Jeśli więc chcesz zapewnić sobie solidny zastrzyk energii, marzysz o tym by uciec od stresujących problemów, lub po prostu musisz popracować nad swoją kondycją przy użyciu metody, która nie znudzi ci się szybko - postaw na dance aerobic i zacznij ćwiczyć już dziś!

Dowiedz się więcej na temat: odchudzanie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje