Dieta pięciu czynników

Gwiazdy Hollywood zachwyciły się nową dietą. Opracowany przez Harleya Pasternaka program 5. czynników to połączenie diety i ćwiczeń.

Cały system Pasternaka opiera się na piątce - przez 5 tygodni należy jeść 5 posiłków dziennie skomponowanych z 5. składników. Piątego dnia jesz to, na co masz ochotę. Ćwiczenia tylko 5 razy po 25 minut. Dieta podobno potrafi zdziałać cuda.

Reklama

Dieta dla leniwych
Główną zaletą nowej diety jest brak restrykcyjnych norm - maleńkie porcje, tylko warzywa, katusze na siłowni. Nic z tych rzeczy - ma być łatwo i przyjemnie a rezultaty widoczne już po krótkim czasie i bez efektu jo-jo.

Program Pasternaka ma nauczyć przede wszystkim zdrowego stylu odżywiania i prawidłowego komponowanie posiłków. 5 tygodni trwania diety to czas na przyswojenie nowych nawyków żywieniowych. Zazwyczaj po zakończeniu diety "rzucamy" się na produkty wcześniej zabronione i w ten sposób fundujemy sobie efekt jo-jo. W programie 5. czynników wszystkie pokarmy są dozwolone a sama dieta ma nauczyć odpowiedniego komponowania produktów i wpoić właściwe zasady żywienia, które z czasem mają się stać nawykiem.

Jeść i nie tyć

Dieta Pasternaka nie polega na ograniczaniu jedzenia lub zmniejszaniu porcji. Dziennie powinnaś dostarczyć organizmowi ok. 1400 kcal, na które złożą się trzy posiłki główne i dwie przekąski.

Najważniejszy posiłek to oczywiście... śniadanie. Z badań wynika, że problemy z wagą mają najczęściej osoby, które nie jedzą śniadań. Rano dostarczasz organizmowi "paliwo" na cały dzień - na stole powinny się więc znaleźć węglowodany i witaminy - musli, jogurt, pieczywo, ryba, mięso lub jajko.

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia | dieta | diety

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje