Tokyo lifestyle book, Aleksandra Janiec

To więcej niż reportaż i więcej niż przewodnik. To zaskakująca opowieść o miejscu, w którym bladoróżowe wiśnie i współcześni samurajowie spotykają się z neonami miasta, najnowszymi technologiami i instagramowymi pozami.

"Tokyo lifestyle book", Aleksandra Janiec
"Tokyo lifestyle book", Aleksandra Janiecmateriały prasowe

9 dzielnic, 40 opowieści, dziesiątki rozmów, zdjęć i ciekawostek. Poznaj Tokio, największe i najbardziej zaskakujące miasto świata.

Co kryją luksusowe torebki tokijskich księgowych?

Dlaczego narodowym trunkiem Japonii stała się kawa i co miały z tym wspólnego ekskluzywne prostytutki?

Jak żyją współcześni młodzi Japończycy i dlaczego wybrali inny styl życia niż pokolenie ich rodziców?

Autorka odpowiada na te i inne pytania, pokazując Japonię, jakiej nie znamy. Zdradza DNA najbardziej zaskakującego miasta świata. Prowadząc nas przez kolejne dzielnice, opowiada  o biznesie, sztuce, kuchni, biotechnologii i przemianie, jaką przeszło Tokio w ostatniej dekadzie. Rozmawia z kreatorami trendów, które niebawem dotrą do Europy, i uczy japońskiego DIY, dzięki któremu możemy czerpać z tamtejszej tradycji.

Aby poznać przyszłość, warto spoglądać na wschód.

Aleksandra Janiec (ur. 1994) - podróżniczka, badaczka trendów, pasjonatka kultury współczesnej Japonii. Od lat związana z branżą kreatywną, pracowała nad projektami dla londyńskich i barcelońskich agencji. Zdobywała doświadczenie z zakresu promocji marek luksusowych w tokijskiej agencji RCKT, gdzie asystowała przy produkcjach dla "Vogue Japan", Tokyo Fashion Week i domów towarowych Parco i Tokyo Midtown. Na co dzień mieszka i pracuje w Tokio, tworzy strategie łączące świat designu, technologii i komunikacji wizualnej. 

Autorka Tokyo Lifestyle Book Aleksandra Janiec pokazuje prawdziwe oblicze współczesnego Tokio, zazwyczaj dostępne tylko dla wtajemniczonych. To dzięki niej byłem w prawdopodobnie najmniejszym barze świata, poczułem atmosferę niczym z "Między słowami" Sofii Coppoli i zrozumiałem, jak poruszać się po tym zaskakującym mieście, żeby zobaczyć coś więcej niż obrazy znane z tysiąca przewodników i programów telewizyjnych.

Szymon Machnikowski, "Vogue Polska"

Premiera: 3 kwietnia 2019

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas