Niemowa, obrażony i król przymierzalni. Jacy są klienci?

Mówi się "klient nasz pan", a klienci często tego nadużywają i awanturują się. Jakie są najbardziej irytujące zachowania klientów?

Polacy wzięli sobie do serca powiedzenie, że "klient nasz pan"
Polacy wzięli sobie do serca powiedzenie, że "klient nasz pan"123RF/PICSEL

Przemysław Koszmider, sprzedawca w sklepie z ekskluzywną odzieżą, opowiedział, z jakimi typami klientów spotyka się najczęściej.

- Myślę, że jest pewna grupa ludzi, którzy czują się w sklepach mocni, czują się silni, lubią być obsługiwani, lubią być w centrum zainteresowania i być może mają kasę, a nie mają klasy - powiedziała socjolożka Karolina Oponowicz.

x-news/INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas